اخبار داغ

ادامه عضوگیری گروهک های نظامی از جوانان غربی

ادامه عضوگیری گروهک های نظامی از جوانان غربی
یک مبارز آمریکایی برای مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش به نیروهای پیشمرگه کرد در سوریه پیوسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از ابنا، «جردن ماتسون» آمریکایی برای مبارزه با عناصر تکفیری داعش به صفوف نیروی ی پ گ (YPG) در سوریه پیوست و کد سازمانی «سردار» را برای خود انتخاب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ماتسون در یک درگیری که طی آن ۸ عضو داعش کشته شدند، بخاطر اصابت یک گلوله توپ در نزدیکی وی، بصورت سطحی زخمی شده و هم‌اکنون از وضعیت خوب جسمانی برخوردار است. وی بخاطر توجهات اطرافیانش به او بسیار خوشحال است.
 

,
,
,

وی طی اظهاراتی گفته است که پیش‌تر اطلاعاتی در مورد کرد‌ها داشته و در این اواخر هم مبارزات ی. پ. گ علیه داعش را از طریق اینترنت دنبال کرده است.

این مبارز آمریکایی می‌گوید بجای اینکه دست روی دست بگذارم، تصمیم گرفتم که به صفوف نیروهای کرد بپیوندم.

ماتسون یادآور شد که ی. پ. گ یک ارگانیزاسیون بسیار بزرگ است و خاطرنشان کرد بخاطر اینکه کرد‌ها در کوتاه‌ترین زمان عضویت وی را پذیرفته‌اند، بسیار خوشحال است.
 

,
,
,
,
,
,

وی افزود که یک هفته است همراه با واحد نظامی با دشمن مقابله می‌کند و تلاش می‌کند که زبان کُردی را یاد بگیرد.

این شهروند آمریکایی می‌گوید، به طور کلی همراه با واحد نظامی خود مرزهای میان ی. پ. گ و داعش را تحت کنترل زیر نظر دارند و تا کنون با مشکلی مواجه نشده است. تنها مشکل وی یادگیری زبان کردی است.

ماتسون ضمن تشکر از خانواده خود که از وی برای پیوستن به کُرد‌ها حمایت کرده‌اند اعلام کرد که از وضعیت خوبی برخوردار است و تا پایان نبرد علیه داعش، در غرب کردستان خواهد ماند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام /ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه