اخبار داغ

باز هم دست رسانه‌های معاند رو شد

سوژه ساختگی توییتری ضد نظام برای طلبه جوان مازندرانی

سوژه ساختگی توییتری ضد نظام برای طلبه جوان مازندرانی
طلبه جوان آملی گفت: من حاضر هستم، جانم، خانواده‌ام و آبرویم را در راه اسلام نثار کنم، اما آنچه باعث شده است پیگیر این موضوع شوم و تا عاملین این اقدام به سزای اعمالشان نرسیدند کارم را متوقف نکنم، لباس مقدسی است که بر تن دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، دشمنان این خاک مقدس هر چه در توان دارند، خرج می‌کنند تا ذره ای از عزت و اقتدار کشورمان را کم کنند، ولی ذهی خیال باطل که چیزی جز جوانمردی و عشق در این دیار نمی‌تواند سایه افکند.

وقتی استکبار جهانی می‌بیند با تمام حربه هایی که استفاده می‌کند، ایرانی منسجم تر و قوی تر داریم، از هیچ وسیله برای تخریب مان فروگذار نیست، که در نهایت خود زیرسوال می‌رود، چند روزی است که پیام جعلی توییتر طلبه جوان آملی در فضای مجازی طعمه جدیدی برای اختلاف افکنی‌ها و اسلام ستیزی شده است که برای روشن شدن این موضوع به گفتگو با این طلبه جوان پرداختیم.

سید غفار دریاباری در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به شرح این شایعه گفت: اواخر هفته گذشته متوجه شدم در توییتر، با عکسی که در صفحه پرفایل تلگرامم بود با نام جعلی سید مصطفی حجازی، پیام‌های ضد اخلاقی منتشر شد، تا با این سوژه ساختگی به اهداف شومشان برسند.

وی این اختلاف افکنی و اسلام ستیزی را از حربه‌های شیطان بزرگ خواند و افزود: دشمن تمام ابزارهای خود را بکار می‌گیرد تا بتواند انسجام فکری و عقیدتی‌مان را خدشه‌دار کند، اما بارها شکست خورده است و شکست خواهد خورد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از , نقل از , بلاغ, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
, بلاغ,
,
,
,
, ,



طلبه جوان آملی با بیان اینکه از دستگاه‌های قضایی پیگیر این توطئه گران خواهم بود، عنوان کرد: من حاضر هستم، جانم، خانواده‌ام و آبرویم را در راه اسلام نثار کنم، اما آنچه باعث شده است پیگیر این موضوع شوم و تا عاملین این اقدام به سزای اعمالشان نرسیدند کارم را متوقف نکنم، لباس مقدسی است که بر تن دارم.

وی ادامه داد: من ملاک نیستم، این لباس قداست زیادی دارد، بخاطر تمام افرادی که این لباس را بر تن دارند، پیگیر مطالباتم هستم تا افراد شناسایی شوند.

دریاباری به تخریب اسلام و فرافکنی از سوی عناصر ضد انقلاب اشاره کرد و گفت: این دروغ پردازی که با پوشش رسانه‌های ضد انقلاب همراه بود تا خللی در این نظام ایجاد کنند، اما خیلی زود دستشان بر همگان رو شد.

وی در جواب اینکه به سلبریتی‌هایی که همیشه مدعی هستند، چه پاسخی دارید، عنوان کرد: امیدوارم سلبیرتی‌هایی که برای وطنشان، ارزش قائل نیستند و حاضرند هزینه‌های زیادی خرج کنند تا فرزندشان در اروپا متولد شود، ادعای دلسوزی نکنند.

این طلبه آملی در پایان گفت: مهناز افشار از من عذرخواهی کرد، ولی من نیازی به عذرخواهی کسی ندارم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه