اخبار داغ

بلایی که سر قوچ ایرانی آمد/فتونیوز

بلایی که سر قوچ ایرانی آمد/فتونیوز
در بحبوحه سیل و مشکلات مربوط به آن خبری منتشر شد که بسیار هولناک و اسف بار برای حیات وحش کشور بود اما متاسفانه با توجه به داغ بودن مسئله سیل چندان دیده نشد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای نابودی بخشی از حیات وحش ایران آنهم در مناطق حفاظت شده در دوره ریاست «عیسی کلانتری» بر سازمان محیط زیست کشور به عنوان یک چالش جدی مطرح است. کلانتری از روزی که آمد بیشتر توان و تمرکز مدیریت خود را بر روی منابع آب کشور گذاشت. اما حالا که مساله آب با توجه به بارندگی‌های سیل آسا تا حدودی حل شده است و بر اثر همین بارندگی برخی از منابع طبیعی کشور از جمله دریاچه ارومیه احیا شده‌اند، موضوع آسیب به حیات وحش کشورمان مطرح است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کلانتری در بدو ورود خود به حوزه محیط زیست از دوقطبی پلنگ و آب سخن گفت. دوقطبی که می توان دوقطبی حیات وحش و منابع آب نام نهاد. البته موضوع یوز ایرانی در زمان «معصومه ابتکار» رئیس سابق سازمان محیط زیست بسیار مورد تاکید قرار گرفت تا از انقراض این گونه حیات وحش ایران جلوگیری شود اما کلانتری وقتی پای در سازمان محیط زیست گذاشت بیان داشت که تلاش برای جلوگیری از انقراض یوز ایرانی چندان به جایی نرسیده است و البته مهمتر از این موضوع اولویت منابع آب کشور است. 
,
 
,
در بحبوحه سیل و مشکلات مربوط به آن خبری منتشر شد که بسیار هولناک و اسف بار برای حیات وحش کشور بود اما متاسفانه با توجه به داغ بودن مسئله سیل و خسارات آن چندان مطرح نشد.
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه