اخبار داغ

اتفاقات عجیب در لیگ یک ادامه دارد/ نیمکت نشینی بازیکنان با تجربه در یک بازی حساس به بهانه ارتباط گیری با مدیر عامل!

اتفاقات عجیب در لیگ یک ادامه دارد/ نیمکت نشینی بازیکنان با تجربه در یک بازی حساس به بهانه ارتباط گیری با مدیر عامل!
این مربی در حساس ترین رقابت فصل در روز مسابقه ساعت 11 از خواب بیدار شده و به رتق و فتق امور تیم پرداخته و از سوی دیگر در شرایطی که بازیکنان یک تیم برای چنین بازی حساسی نیاز به استراحت کافی داشته اند، روز قبل از مسابقه بلیط برای اعضای تیم فراهم کرده و موجب شده قوای بدنی بازیکنان تا حد بسیاری تحلیل رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی هفته های اخیر با حساس تر شدن رقابت های فوتبال کشور، اتفاقات عجیب و غریب به خصوص در رده های پایین تر نیز بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در همین رابطه طی هفته های گذشته در یکی از دیدارهای حساس لیگ یک، مربی تیم مطرح در بازی مهمی که برابر رقیب داشته، از بازی دادن به چند بازیکن نامدار و باتجربه خود ممانعت ورزیده و به جای آنها از چند جوان بی تجربه استفاده کرده است. مربی مد نظر در خصوص علت این اقدام نیز "ارتباط گیری با مدیرعامل باشگاه توسط این بازیکنان با تجربه" را عامل اصلی نیمکت نشینی آنها اعلام کرده است.

,

 

,

این در حالی است این مربی در حساس ترین رقابت فصل در روز مسابقه ساعت 11 از خواب بیدار شده و به رتق و فتق امور تیم پرداخته و از سوی دیگر در شرایطی که بازیکنان یک تیم برای چنین بازی حساسی نیاز به استراحت کافی داشته اند، روز قبل از مسابقه بلیط برای اعضای تیم فراهم کرده و موجب شده قوای بدنی بازیکنان تا حد بسیاری تحلیل رود.

,

 

,

این مربی که در اردوهای تیم نیز معمولا تیم را به حال خود رها کرده و به تنهایی در اتاق هتل به سر می برد، تیم مدعی صعود به لیگ را به میانه های جدول رساند.

,

 

,

در خصوص آقای مربی همچنین شائبه هایی مطرح است که قرار است در فصل آینده روی نیمکت همان تیمی بنشیند که در این دیدار حساس به این تیم ته جدولی باخته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه