اخبار داغ

رئیس جامعه روحانیت مبارز:

شهید مطهری الگوی غیبت کبری بود

شهید مطهری الگوی غیبت کبری بود
رئیس جامعه روحانیت مبارز گفت: همان گونه که انبیاء و ائمه معصومین علیه السلام الگوی جامعه هستند و خداوند دستور داده که از این الگوها تبعیت کنید؛ یکی از این الگوها در زمانی غیبت کبری امام زمان(عج) شهید آیت الله مطهری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن اشاره به سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری با بیان اینکه ایشان یکی از ظرفیت های ممتاز قرن ما بودند، گفت: همان گونه که انبیاء و ائمه معصومین علیه السلام الگوی جامعه هستند و خداوند دستور داده که از این الگوها تبعیت کنید؛ یکی از این الگوها در زمانی غیبت کبری امام زمان(عج) شهید آیت الله مطهری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه این شهید بزرگوار امتیازات فراوانی داشتند، عنوان کرد: ایشان فقیه بودند به این معنا که با مسائل اسلامی آشنایی بسیار دقیقی داشتند؛ بر همین اساس مردم سعی کنند که وظایف خود را به خوبی تشخیص دهند و عمل کنند.

,

امام جمعه تهران ادامه داد: آیت الله شهید مطهری فقیه بزرگواری بودند که هم باید در رویه به ایشان اقتدا و پیروی کنیم و لازم است با آنها آشنا شویم؛ چه بسیار افرادی که به واسطه ناآگاهی و ناآشنایی با احکام شرعی در آخرت وضعشان بد است.

,

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: شهید مطهری فیلسوف بودند و ید طولایی در فلسفه داشتند؛ استاد ایشان علامه طباطبایی شاگردان زیادی داشتند اما شهید مطهری در بین آنان ممتاز بود و شدیدا مورد علاقه استادشان بودند.

,

این نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بر اساس تحقیقات هایی که شهید مطهری در زمینه فلسفه، علمی و اجتماعی انجام داده اند؛ مناسب است که مردم نوشته های ایشان را مورد مطالعه قرار دهند.

,

 رئیس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به کتب مختلف منتشر شده از شهید مطهری اظهار کرد: کتب ایشان برای آنهایی که می خواهند مطیع کامل به اسلام باشد و چه افرادی غیر مسلمان مفید است؛ چرا که می توانند بهره زیادی از علم و دانش ببرند.

,

وی تأکید کرد: شهید مرتضی مطهری عالم به زمان بود؛ به این معنی که ایشان سعی می کردند مشکلات اجتماعی مردم و به ویژه جوانان را بر روی کاغذ بیاورند و کتابی را می نوشتند و این مسئله بسیار مهم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه