اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبرداد؛

جلوگیری از ورود سیلاب به آق قلا با ترمیم‌ سیل‌بند یلمه‌خندان/ سپاه در گمیشان آماده است

جلوگیری از ورود سیلاب به آق قلا با ترمیم‌ سیل‌بند یلمه‌خندان/ سپاه در گمیشان آماده است
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با ترمیم آخرین نقطه شکستگی سیل ‌بند یلمه خندان، جلوی ورود سیلاب به شهر آق‌قلا گرفته شد و اکنون سپاه در گمیشان آماده جلوگیری از ورود سیلاب به گمیشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیل‌بند یلمه خندان به دلیل طغیان گرگانرود در پنج نقطه شکسته بود، اظهار کرد: به همین دلیل بخشی از شهر دچار آب‌گرفتگی شد اما نیروهای جهادی و سپاه و ارتش  از همان ساعات اولیه برای ترمیم آن تلاش کردند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی ادامه داد: خوشبختانه  بامداد امروز سه نشبه 10 اردیبهشت آخرین نقطه از دایک حفاظتی یلمه خندان نیز ترمیم شد.

,

فرمانده سپاه نینوا استان  تصریح کرد: با ترمیم این سیل‌بند جلوی ورود رواناب‌ به شهر آق ‌‌قلا و روستاهای اطراف گرفته شده است.

,

معروفی به کاهش آبگرفتگی شهر آق قلا به 15 درصد اشاره کرد، گفت:  برای خروج و تخلیه سیلاب از شهر نیز جاده کمربندی آق قلا در چند نقطه شکافته شد که باعث شد خوشبختانه اکنون ارتفاع آب کاهش یابد و آبگرفتگی از 30 به 15 درصد  برسد.

,

وی در خاتمه  با اعلام آمادگی و حضور سپاه در گمیشان ، بیان کرد: همزمان با این اقدام  چهار دستگاه بیل مکانیکی و نیروهای جهادی برای ترمیم مسیرهای احتمالی سیلاب در منطقه گمیشان حضور دارند تا از خسارت احتمالی جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه