اخبار داغ

مدیر آب و خاک جهادکشاورزی استان زنجان خبرداد:

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان
مدیر آب و خاک جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی استان گفت: با اجرای این طرح 28 میلیون مترمکعب آب کشاورزی در استان زنجان صرفه‌جویی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سال گذشته طرح آبیاری تحت فشار در بالغ بر 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اجرا و به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: هم‌اکنون نیز آبیاری تحت فشار در 5 هزار و 463 هکتار از اراضی استان در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای حدود 4 هزار هکتار پروژه آبیاری تحت فشار جدید طی سال جاری در استان خبر‌داد و عنوان کرد: امسال تعهد تجهیز ۲۵ هزار هکتاری اراضی استان زنجان به سامانه‌های نوین آبیاری (مصوبه سفر ریاست جمهوری) عملیاتی می‌شود.

,

وی اراضی مستعد اجرای آبیاری تحت فشار در استان زنجان را ۱۲۴ هزار هکتار اعلام و خاطرنشان کرد: از این میزان تاکنون 53 هزار هکتار محقق شده است.

,

داوودی بیان داشت: سال گذشته با اجرای پروژه‎های آب و خاک در استان زنجان بالغ بر 14 میلیون متر مکعب پتانسیل صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی ایجاد شد و با عملیاتی شدن پروژه‌‎های در حال اجرا، این رقم به حدود 28 میلیون مترمکعب خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه