اخبار داغ

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه گذاری شستا:

راه اندازی مجموعه صنایع تبدیلی برای 1000 نفر اشتغال ایجاد می کند

راه اندازی مجموعه صنایع تبدیلی برای 1000 نفر اشتغال ایجاد می کند
مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه گذاری شستا گفت: راه اندازی مجموعه صنایع تبدیلی و دامداری در بروجرد اشتغال برای 1000 نفر را فراهم می کند و در نهایت محصول تولیدی با قیمتی کمتر از بازار عرضه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سید کوروش هاشمی امروز در سفر به بروجرد و بازدید از پروژه های مسکوت با هدف سرمایه گذاری اظهار داشت: در شهرستان بروجرد مجموعه خوراک کودک پروژه ای با وسعت 15 هکتار است که جزء دارایی های شستا است و برای سرمایه گذاری در این مجموعه امروز به بروجرد سفر کرده ایم تا این موقیعت را شناسایی کنیم و کارشناسان برنامه دهند و اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: تلاش می شود تا مجموعه زنجیره ای ایجاد کنیم به طوری که در راستای ایجاد اشتغال نمود داشته باشد و جاهایی که سالهاست مسکوت مانده در با کمک مسئولین استان و نمایندگان بتوان مجموعه تولیدی ایجاد کرد.

,

به گفته وی شستا 9 هلدینگ دارد و یکی از هلدینگها در امر غذایی است به طوری که سه دامداری بزرگ در اصفهان و تهران داریم و بنا داریم از مجموعه های صنایع تبدیلی و دامداری در این مجموعه بروجرد استفاده کنیم.

,

هاشمی اظهار داشت: در این مجموعه شرکت های داریم و در کشور ما هم اکنون نیاز به تولید شیر و گوشت ضروری است و به همین جهت در برنامه های شستا تلاش داریم تا با ایجاد صنایع،تولید شیر و گوشت را افزایش دهیم.

,

وی بیان کرد: در هیمن راستا در استانهایی که مستعد برای تولید شیر و گوشت هستند و اهمیت دارند با راه اندازی یک مجموعه تولیدی می توان علاوه بر تولید در اشتغال هم موثر باشند.

,

به گفته وی پیش بینی می شود با راه اندازی این مجموعه نیاز اشتغال بین 200 تا 500 نفر و در صنایع تبدیلی بیش از 1000 نفر اشتغال ایجاد شود.

,

هاشمی با اشاره به میزان سرمایه گذاری برای این شرکت تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان است و در صنایع تبدیلی بین 70 تا 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و در نهایت محصول تولیدی با قیمتی کمتر از بازار عرضه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه