اخبار داغ

انتخاب اعضای تیم ملی هندبال در مسابقات هفته فرهنگی اصفهان

انتخاب اعضای تیم ملی هندبال در مسابقات هفته فرهنگی اصفهان
رئیس هیئت هندبال اصفهان گفت: از دستاوردهای مسابقات هندبال هفته فرهنگی اصفهان، استعدادیابی از بین نوجوانان دختر و پسر بود و همچنین اعضای تیم ملی بزرگ‌سالان انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: مسابقات بزرگداشت هفته فرهنگی اصفهان هفت دوره برگزار و به نام جام زنده رود نام‌گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: این مسابقات از سال 1392 شروع و بهترین دوره آن امسال برگزار شد؛ در این مسابقات تعداد 68 تیم در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان، در بخش خانم‌ها و آقایان حضور داشتند.

,

افتخاری با اشاره به کیفیت خوب این دوره از مسابقات هفته فرهنگی اصفهان بیان کرد: حضور نایب‌قهرمان آسیا، تیم عمان مهم‌ترین رویداد این مسابقات بود؛ همچنین در این مسابقات بیش از 30 تیم از استان‌های مختلف حضور داشتند.

,

حسن افتخاری با بیان اینکه کلاس داوری سه به دو در خلال این مسابقات برگزار شد، اذعان کرد: از دستاوردهای این مسابقات استعدادیابی از بین نوجوانان دختر و پسر بود و همچنین اعضای تیم ملی بزرگ‌سالان انتخاب شد.

,

وی افزود: این مسابقات که هر ساله در اردیبهشت برگزار می‌شود، به استعدادیابی، معرفی بازی کنان شاخص در سطح ملی و ارتقاء سطح بازی تیم‌ها کمک می‌کند.

,

افتخاری در پایان گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور برای ابتدای تابستان پیش بینی شده هم برای آقایان و هم خانم‌ها و اصفهان هم میزبانی‌هایی را خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه