اخبار داغ

نفر چهارم جام جهانی و عضو تیم ملی پاراگلایدر استرالیا:

به زودی با پرچم ایران در مسابقات جهانی فرانسه شرکت خواهم کرد+تصاویر

به زودی با پرچم ایران در مسابقات جهانی فرانسه شرکت خواهم کرد+تصاویر
امروز سایت پروازی شهدای شهرستان لنده میزبان نفر چهارم جام جهانی و عضو تیم ملی استرالیا بود که مهمترین گام در جهت توسعه زیرساخت های ورزشی در استان کهگیلویه وبویراحمد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، چند سالی است که بحث ورزش های هیجانی در سراسر کشور با شتابی فوق العاده ای همراه شده است که دو سالی است که شهرستان لنده به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای اجرای ورزش های هوایی باتوجه به اختلاف ارتفاع کوه حاتم مشرف بر شهرلنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

, ,

 

,

داشتن موقعیت عالی برای آموزش دوستداران ورزش های هوایی و برگزاری تورهای استانی، ملی و آسیایی یک فرصت طلایی برای سایت پروازی شهدای شهرستان لنده است که هفته گذشته با حضور نایب رئیس ورزش های هوایی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی رونمایی شد که این سایت پروازی با داشتن موقعیت های کم نظیر با کمی توسعه خدمات رفاهی می تواند بستری مناسب برای این ورزش هیجانی باشد.

,

 

,

, ,

 

,

امروز و تنها پس از چندین روز از افتتاح این سایت یکی از قهرمان جام جهانی و عضو تیم ملی استرالیا به همراه تنی چند از ورزشکاران ورزش های هوایی با حضور در سایت پروازی شهدای شهرستان لنده این سایت را از نزدیک بررسی کردند.

,

 

,

باتوجه به حضور این چهره جهانی در شهرستان لنده خبرنگار این پایگاه خبری گفت وگویی با این ورزشکار ایرانی مقیم استرالیا ترتیب داده است که مشروح آن را می توانید در زیر بخوانید:

,

 

,
, ,

 

,

ابتدا خودتان را معرفی کنید و اصالتا اهل کجا هستید؟

, ابتدا خودتان را معرفی کنید و اصالتا اهل کجا هستید؟, ابتدا خودتان را معرفی کنید و اصالتا اهل کجا هستید؟,

به نام خدا، پدرام شیاری هستیم، متولد بهبهان، 28سال سن دارم و بیش از هشت سال است که در کشور استرالیا زندگی می کنم.

,

 

,

از چه زمانی علاقه مند به ورزش های هوایی شدید؟

, از چه زمانی علاقه مند به ورزش های هوایی شدید؟, از چه زمانی علاقه مند به ورزش های هوایی شدید؟,

از سن18سالگی شروع به یادگیری این رشته پروازی یعنی پاراگلایدرسواری کردم که شروع کارم از شهر مینو دشت دوره های مقدماتی و حرفه ای را گذراندم و در ادامه این ورزش را در سطح استان خوزستان توسعه دادیم.

,

 

,
, ,

 

,

چطور به دنبال کشف و بروز استعدادهای خود بودید و به کدام کشور مهاجرت کردید؟

, چطور به دنبال کشف و بروز استعدادهای خود بودید و به کدام کشور مهاجرت کردید؟, چطور به دنبال کشف و بروز استعدادهای خود بودید و به کدام کشور مهاجرت کردید؟,

باتوجه به احساسی موفقیتی که در این رشته ورزشی داشتم از هفت سال پیش به کشور استرالیا مهاجرت کردم و در حال حاضر بیش از پنج سال است در تیم ملی استرالیا هستم.

,

 

,

تا کنون چه مقام های کسب کردید؟

, تا کنون چه مقام های کسب کردید؟, تا کنون چه مقام های کسب کردید؟,

در سال گذشته مقام اول را در مسابقه براید، مقام اول را در مسابقات سریا کراس و مقام چهارم مسابقات جهانی و مقام پنجم در مسابقات کانوگرا و مقام ششم را در مسابقات کرویا کونگ را در طی این سال ها کسب کرده ایم.

,

 

,

,
,
, ,

 

,

به نظر شما این مکان می تواند به یک مکان آموزشی خوب تبدیل شود؟

, به نظر شما این مکان می تواند به یک مکان آموزشی خوب تبدیل شود؟, به نظر شما این مکان می تواند به یک مکان آموزشی خوب تبدیل شود؟,

باتوجه به موقعیت عالی شیب، ارتفاع و محیط مرتفع سایت این مکان می تواند بهترین مکان برای آموزش خلبانان پاراگلایدر سوار باشد لذا هر فردی که در این مکان آموزش کامل را بگذراند یک خلبان خیلی خوب خواهدشد.

,

 

,

موقعیت لنده را برای بحث ورزش های هوایی چگونه ارزیابی می کنید؟

, موقعیت لنده را برای بحث ورزش های هوایی چگونه ارزیابی می کنید؟, موقعیت لنده را برای بحث ورزش های هوایی چگونه ارزیابی می کنید؟,

شهرستان لنده به لحاظ موقعیت مکانی، جاذبه های خاص گردشگری و مهمترین مسئله بحث گرمسیری بودن آن می توانید موقعیت عالی برای ورزش های هوایی به خصوص ورزش پاراگلایدرسورای باشد که یازمند توجه بیشتر مسئولان است.

,

شاید در ایران هیچ جایی این موقعیت فوق العاده را ندارد که این نعمت باید قدر دانسته شود که به یک بهشت پروازی تبدیل شود، مکان خوب و اختلاف ارتفاع از سطح دریا در این سایت می تواند خلبانان حرفه ای را به انجمن ورزش های هوایی ایران و بلکه آسیا و جهان معرفی نماید.

,

مزیتی که سایت لنده دارد می تواند مکانی برای مسابقات حرفه ای و آماتور باشد که این سطح از ارتفاع از می توان مدیریت کرد.

,

 

,
, ,

 

,

در استرالیا در زمینه آموزش های هوایی به ایرانیان مقیم استرالیا نیز کارکرده اید؟

, در استرالیا در زمینه آموزش های هوایی به ایرانیان مقیم استرالیا نیز کارکرده اید؟, در استرالیا در زمینه آموزش های هوایی به ایرانیان مقیم استرالیا نیز کارکرده اید؟,

بله، خوشبختانه در این مدت هفت سال توانستیم تعداد زیادی از بچه های ایرانی را در استرالیا آموزش دهیم که امروز هرکدام از آنان در این رشته ورزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند که 10 نفر از آنان جز بهترین ها این رشته ورزشی هستند.

,

 

,

وی در پایان مصاحبه خود گفت: در مسابقات جهانی که امسال شهریور ماه قرار است در ماسادانیای کشور فرانسه برگزارشود با حضور150خلبان از سراسر جهان در 12 روز برگزار می شود به همراه سهیل باریکانی با پرچم جمهوری اسلامی حضور خواهیم یافت.

,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه