اخبار داغ

اعلام ویژه برنامه های هفته ناجا در استان همدان

اعلام ویژه برنامه های هفته ناجا در استان همدان
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در هفته ناجا 192 برنامه در استان همدان برگزار خواهد شد به طوری که 118 برنامه اصلی و 72 برنامه جدید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند، سردار حاجی محمد مهدیان نسب، به منظور اعلام برنامه های هفته نیروی انتظامی با اشاره به آغاز این هفته از چهاردهم تا 20 مهر همزمان با اعیاد قربان و غدیر، افزود: در این هفته فرماندهی انتظامی استان همدان برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی اظهار کرد: شعار امسال هفته ناجا، "پلیس،تلاش جهادی،کارآمدی و اقتدار" است.

,

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این بخش از شعار هفته نیروی انتظامی مبنی بر تلاش جهادی نشات گرفته از این نامگذاری است.

,

وی جهاد را واژه ای ارزشی دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز خالصانه و برای رضای خدا و با در نظر گرفتن رضایت مردم تلاش می کند.

,

مهدیان نسب افزود: تلاش جهادی منجر به کارآمدی پلیس می‌شود بنابراین تلاش جهادی مختص امسال نیست بلکه امری مستمر است که همه ساله باید انجام شود.

,

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه بخش دوم شعار هفته نیروی انتظامی کارآمدی پلیس است، تصریح کرد: رشد و تعالی رده ها در اولویت های کاری نیروی انتظامی قرار دارد.

,

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: اقتدار پلیس در گرو کارآمدی و مجاهدانه عمل کردن است.

,

وی خاطرنشان کرد: در هفته ناجا 192 برنامه در استان همدان برگزار خواهد شد به طوری که 118 برنامه اصلی و 72 برنامه جدید است.

,

مهدیان نسب با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد: در این هفته چندین همایش از جمله همایش پلیس با مسئولان قضایی، همایش استانی پیشکسوتان جهاد و شهادت، همایش استانی نیروی انتظامی با سپاه و بسیج برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: افتتاح موزه انتظامی در باغ موزه دفاع مقدس همدان،صبحگاه مشترک نیروهای مسلح،برگزاری نمایشگاه جنگ نرم و نمایشگاه اقتدار و انضباط، برگزاری همایش عفاف و حجاب و برگزاری نمایشگاه شهرک ترافیک از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در این هفته است.

,

فرمانده انتظامی استان همدان برگزاری نشست‌های تخصصی مددکاران به منظور ارتقاء توانمندی مددکاران و مشاوران،ملاقات با مردم، هم‌اندیشی با انجمن اولیاء و مربیان در زمینه آگاهی بخشی جنگ نرم، استقرار استودیو خبر در محل مانیتورینگ پلیس راهور،همایش دوچرخه سواری و روز بدون خودرو،همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی،کوهپیمایی،غبارروبی گلزار شهدا،برگزاری کنگره شهدا از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان دانست.

,

وی افزود: همچنین همایش همیاران پلیس، شبگردان و نگهبانان محله و تجلیل از آنان در هفته ناجا برگزار می‌شود.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه