اخبار داغ

رونمایی از تیم دوم ذوب آهن با یک بُرد شیرین

رونمایی از تیم دوم ذوب آهن با یک بُرد شیرین
علیرضا منصوریان به پنج بازیکن خود استراحت داده و آنها را با تیم به جم نبرده بود. از طرف دیگر سرمربی ذوب‌آهن نام برخی را هم از ترکیب اصلی تیم خارج کرد تا عملا ًذوبی‌ها با 9 تغییر مقابل پارس‌جنوبی به میدان بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی‌های لیگ برتر و در ایستگاه بیست و هشتم ذوب‌آهن به مصاف پارس جنوبی رفت و توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سبزپوشان که بازی‌های فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند؛ به‌شدت خستگی در تیمشان به چشم می‌خورد و در شرایطی که در لیگ برتر نتوانستند در بین تیم‌های مدعی قرار گیرند، انتظار می‌رود همه قوای خود را برای بازی‌های آسیایی به کار گیرند.

,

از این رو علیرضا منصوریان به پنج بازیکن خود از جمله رشید مظاهری، سیدمحمدرضا حسینی، حمید بوحمدان و قاسم حدادی‌فر استراحت داده و آنها را با تیم به جم نبرده بود. از طرف دیگر سرمربی ذوب‌آهن نام وحید محمدزاده، رضا حبیب‌زاده، ابوذر صفرزاده و مسعود ابراهیم زاده را هم از ترکیب اصلی تیم خارج کرد تا عملا ًذوبی‌ها با 9 تغییر مقابل پارس‌جنوبی به میدان بروند.

,

سبزپوشان اصفهانی نشان دادند که تیمشان بازیکن محور نیستند و منصوریان به معنای واقعی یک تیم ساخته است که به یک بازیکن وابسته نیست و از هم بستگی تیمی خوبی برخوردار است که می تواند نوید روزهای خوب برای این تیم اصفهانی در لیگ نوزدهم باشد.

,

ذوب‌آهن با این پیروزی 36 امتیازی شده و با یک پله صعود، در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفت و پارس جنوبی با 29 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

,

داور: مهدی مرجان‌زاده

, داور, :,

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم- علی اکبری نوری- محمد عطایی- جواد رحیم زاده- پیمان فرخی‌مهر

, کمک‌ها, :,

کارت زرداوساگونا از ذوب آهن

, کارت زرد, ,

کارت قرمز:

, کارت قرمز, :,

گل: محمد نژاد مهدی دقیقه 1+45 و علیرضا چراغعلی دقیقه 87 برای ذوب آهن

, گل, :,

شرح گل‌‌ها:‌

,

گل اول- ارسال از روی نقطه کرنر، با دفع ناقص دروازه‌بان پارس جنوبی همراه شد تا نژاد مهدی بدون مزاحمت در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شود و با ضربه‌ای مهار نشدنی دروازه خالی را باز کند.

,

گل دوم- چراغعلی با توپ گیری از مدافع پارس جم، اقدام به شوت زنی از پشت محوطه جریمه تیم حریف کرد و دروازه‌بان پارس در دفع این توپ اشتباه کرد تا شاگردان منصوریان به گل دوم دست پیدا کنند.

,

جدول مسابقات لیگ برتر بعد از پایان بازی های هفته بیست و هشتم:

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه