اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف بیش ۲۴ کیلوگرم تریاک در زنجان

کشف بیش ۲۴ کیلوگرم تریاک در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری دو عامل توزیع کننده مواد مخدر در زنجان گفت: ازاین افراد 24 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش  گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخورد با توزیع کنندگان قاچاق مواد مخدر در زنجان اظهار کرد: 24 کیلو 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 2 قاچاقچی سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان متهمان را با دو دستگاه خودرو در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.

,

سردار جهانبخش بیان کرد: در بازرسی از خودروها 27 کیلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل ماشین ها جاساز شده بودند کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به 110 گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه