اخبار داغ

مدیرکل بهسازی و توسعه فرودگاه‌های کشور:

فرودگاه مرزی پارس آبادمغان 2 ماه دیگر به بهره برداری می رسد

فرودگاه مرزی پارس آبادمغان 2 ماه دیگر به بهره برداری می رسد
مدیرکل بهسازی و توسعه فرودگاه‌های کشور گفت: طرح توسعه فرودگاه مرزی پارس‌آباد با پیشرفت فیزیکی بیش از 60درصد در حال اجراست که تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، 'احمد قربانی' در جلسه بررسی مشکلات توسعه فرودگاه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه به رغم کمبود اعتبارات کارهای عمرانی و بهسازی فرودگاه‌ها و تقویت در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: یکی از فرودگاه‌هایی که نیاز به بهسازی و توسعه حقیقی داشته فرودگاه پارس‌آباد است و بایستی با تلاش و همت مهندسان داخلی تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , آران مغان,

وی افزود: طرح توسعه فرودگاه پارس‌آباد با هزینه کرد 4 میلیارد تومان در حال انجام است که با گذشت مدت زمان چندین ماه این پروژه با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد تا 2ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

,

مدیرکل بهسازی و توسعه فرودگاه‌های کشور در ادامه تصریح کرد: برای توسعه و احداث 54 فرودگاه‌ در کشور بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود که به سرعت عملیات اجرایی آنها نیز در استان‌های مختلف در حال انجام است.

,

در ادامه فرماندار پارس آباد نیز گفت: باند فرودگاه پارس‌آباد از هر طرف 7.5 متر تعریض می‌شود تا امکان نشست و برخاست هواپیماهای بدون ملخ در این فرودگاه فراهم آید.

,

'ایرج بیگدلو' با اشاره به اینکه تعریض باند، بهسازی سالن پذیرش و محوطه آن و همچنین تجهیز باند فرودگاه به امکانات جدید در دستور کار مسئولان کشوری و استانی است، اظهار امیدواری کرد که با تجهیز و توسعه فرودگاه پارس آباد امکان برقراری پروازهای مجدد به تهران، شهرهای زیارتی و حتی کشورهای همسایه فراهم شود.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه