اخبار داغ

طی سال گذشته

9500کیلومتر عملیات نشت یابی گاز در لرستان انجام شد

9500کیلومتر عملیات نشت یابی گاز در لرستان انجام شد
رئیس بازرسی فنی شرکت گاز لرستان گفت: طی سال گذشته بیش از 9500 کیلومتر نشت یابی شبکه های گاز و 224 هزار انشعاب (علمک) بر اساس مدل ارزیابی ریسک در سطح استان لرستان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، یونس کرمی، رئیس بازرسی فنی شرکت گاز لرستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی سال گذشته بیش از 9500 کیلومتر نشت یابی شبکه های گاز و 224 هزار انشعاب (علمک) بر اساس مدل ارزیابی ریسک در سطح استان لرستان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: 414 مورد ایستگاه نشت یابی شده و 188 مورد ایستگاه نیز بازرسی شدند.

,

 

,

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز لرستان بازرسی کالاهای مورد نیاز در پروژه های شرکت گاز استان را از دیگر وظایف بازرسی فنی دانست و بیان کرد: در سال گذشته 429 مورد بازرسی نیز انجام و 332 مورد بازرسی کالاهای برگشتی نیز انجام شد.

,

 

,

کرمی تصریح کرد: کیفیت در اجرای پروژه ها بسیار مهم بوده و بر این اساس دقت و حساسیت زیادی در بازرسی کالاهای خریداری شده و اجرای پروژه ها صورت می گیرد تا کیفیت همراه با کمیت باشد.

,

 

,

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان 57 مورد بازرسی از پروژه های اجرائی و اعلام گزارش کیفی آنها را نیز جزو کارهای انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و گفت:  329 مورد تست‌های متمرکز خطوط تغذیه و توزیع نیز در سال گذشته انجام شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه 15 مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیتهای واحد بازرسی فنی بوده و افزود: این فعالیتها توسط کارکنان این واحد انجام شده و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است.

,

 

,

کرمی با بیان اینکه تجهیزات جدیدی از جمله کالیبرومتر و 6 دستگاه نشت یاب و 2 دستگاه اتان سنج خریداری شده است تصریح کرد: چندین دوره آموزشی نیز جهت ارتفا سطح دانش فنی کارکنان واحد بازرسی فنی برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه