اخبار داغ

توقف فعالیت کارخانه کمپوست خطرات زیست محیطی برای بجنورد دارد

توقف فعالیت کارخانه کمپوست خطرات زیست محیطی برای بجنورد دارد
شهردار بجنورد نسبت به توقف فعالیت کارخانه کمپوست و دفن سنتی زباله اخطار داد و گفت: خطرات زیست محیطی این اقدام همه شهر و شهروندان را تهدید می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، روح الله براتیان، شهردار بجنورد اظهار کرد: اراده شهرداری به رفع این مشکل متمرکز است اما بدون حمایت و پشتوانه اعتبارات دولتی درراه اندازی مجدد کمپوست نمی توانیم از این چالش عبور کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

براتیان ادامه داد: تکمیل و راه اندازی کارخانه کمپوست ازجمله محوطه سازی ، دیوارکشی و فنس گذاری ، انتقال تاسیسات برق فشار قوی و سایت پردازش و احداث راه دسترسی به اعتباری بالغ بر 93 میلیارد ریال نیاز دارد .

,

این مقام مسئول افزود: توپوگرافی شهر بجنورد ایجاب می کند برای عبور از مشکلات زیست محیطی ، کارخانه کمپوست هرچه سریع تر راه اندازی و تکمیل شود .

,

براتیان یادآور شد: هزینه اولیه برای خرید تجهیزات صورت گرفته اما به دلیل محدودیت منابع مالی شهرداری قادر به تکمیل آن نیست .

,

به گفته وی مبلغ 12 میلیارد ریال از اعتبارات مذکور صرف راه سازی و ایجاد سایت دفنگاه شده است اما تا تکمیل و راه اندازی کمپوست نیازمند اعتبارات دولتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه