اخبار داغ

گزارش دانا از پشت پرده شهادت طلبه همدانی؛

هماهنگی سلطنت طلبان و گروه های معاند در حمایت یک قاتل شرور/ قهرمان سازی از چهر های منفور جامعه در دستورکار ضدانقلاب

هماهنگی سلطنت طلبان و گروه های معاند در حمایت یک قاتل شرور/ قهرمان سازی از چهر های منفور جامعه در دستورکار ضدانقلاب
گروه های معاند و سلطنت طلب در توییتر از شب گذشته همزمان با هفتمین روز هلاکت قاتل طلبه شهید همدانی با فراخوان توفان توییتری هشتگ #پهلوان_بهروز_حاجیلو را داغ کرده اند و با هدف قهرمان سازی به تعریف و تمجید از او و اقدامش پرداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از انتشار خبر قتل طلبه همدانی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از هم‌فکران ضارب، با تأیید اقدام وحشیانه او مردم را به این کار تشویق می‌کند. در بخشی از فیلم، گوینده از ضارب یعنی بهروز حاجیلو به خاطر قتل فجیع طلبه همدانی تشکر می‌کند و این اقدام را متأثر از دستور رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , .,

اما نکته مهم در صحبت‌های این فرد اشاره به فتوای ساختگی از یک روحانی است. ماجرا از این قرار بود که یک اکانت جعلی با تصویر یک روحانی مازندرانی زنان را به نکاح با نیروهای حشدالشعبی که برای کمک به سیل‌زدگان در خوزستان بودند، تشویق می‌کرد و چه بسا یکی از دلایل قتل طلبه همدانی انتشار همین توییت‌های جعلی بود.

, .,

هم‌زمان با ورود نیروهای حشدالشعبی به خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان، رضا پهلوی در پستی توییتری مردم را به قیام علیه نظام تحریک و آنها را به مقابله با نیروهای حشدالشعبی دعوت کرد

, ,

, ,

حتی ۲ نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در حساب خود در توییتر با حضور نیروهای بسیج مردمی در عراق مخالفت کرده و عنوان کردند: «حضور حشدالشعبی در ایران مغایر قانون اساسی است». حتی علیرضا رحیمی، دیگر نماینده اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید خواستار ارائه گزارش وزیر کشور و توضیحات وزیر خارجه ایران درباره حضور حشدالشعبی در مناطق سیل‌زده شد.

,

, ,

, ,

پس از این بود که جریان وابسته به ضدانقلاب خارج‌نشین در راستای سیاه‌نمایی علیه حشدالشعبی و در ادامه خط تابستان ۹۷، در شبکه‌های مجازی دست به ایجاد حسابهای جعلی زدند و با شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی به نام یک طلبه (که در عالم واقعیت، هویتی خارجی نداشت) صفحه‌ای مجازی ساخته و به دروغ ادعا کردند یک روحانی، فتوای «جهاد نکاح» در خدمت حشدالشعبی برای زنان ایرانی را داده است!

,

حالا گروه های معاند علی الخصوص سلطنت طلب در توییتر از شب گذشته همزمان با هفتمین روز هلاکت قاتل طلبه شهید همدانی با فراخوان توفان توییتری هشتگ #پهلوان_بهروز_حاجیلو را داغ کرده اند و با هدف قهرمان سازی به تعریف و تمجید از او و اقدامش پرداخته اند.

,

, , ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه