اخبار داغ

گزارش ویدئویی دانا/

رکوردشکنی قیمت ها در آستانه ماه مبارک رمضان/فیلم

رکوردشکنی قیمت ها در آستانه ماه مبارک رمضان/فیلم
هر ساله بازار در ماه مبارک رمضان رونق بیشتری پیدا می‌کند و معمولاً در این بازه زمانی تقاضا برای محصولات مختلف افزایش می‌یابد و در این راستا دولت همیشه مصوباتی برای چگونگی توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان ابلاغ می‌کند تا جلوی گرانی و گران‌فروشی احتمالی را بگیرد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه ماه مبارک رمضان همواره برای مردم دغدغه قیمت اقلام و کالاهای مختلف مطرح است. به طور سالیانه قیمت برخی ازاقلام که در این ماه مصرف بیشتری دارند گران می شود اما با توجه به اینکه گرانی‌های سال گذشته و اخیر بیش از اندازه بوده است، این نگرانی برای مردم بیشتر شده است. متاسفانه موج قیمت های مختلف بازار را در می نوردد و مسئولان نیز برای جلوگیری از این موضوع تدبیر نتیجه بخشی ارائه نمی کنند و بعد  از مدتی با زیر و رو شدن بازار شاهد هستیم که افزایش قیمت اقلام از تب و تاب می افتد اما  متاسفانه در قیمت های نجومی تثبیت می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حالا در آستان این ماه مبارک دوباره موج گرانی دیگری را شاهد هستیم که در آن اقلام خوراکی به بهانه ماه مبارک رمضان گران شده اند اما مسئولان مانند سایر موارد اقدام در خور توجهی درباره کنترل قیمت ها و تنظیم بازار انجام نداده اند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه