اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد؛

اعزام ۱۱۲۰ مبلّغ روحانی در ماه مبارک رمضان در استان مرکزی/برگزاری ویژه‌برنامه‌های رمضانی در مساجد و پارک‌های اراک

اعزام ۱۱۲۰ مبلّغ روحانی در ماه مبارک رمضان در استان مرکزی/برگزاری ویژه‌برنامه‌های رمضانی در مساجد و پارک‌های اراک
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۱۲۰ روحانی و طلبه برای تبلیغ به مناطق مختلف استان مرکزی اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان گفت: در آستانه ماه شریف رمضان المبارک برای ورود به این ماه با برگزاری کلاس‌ها و دوره آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای مبلغین فعال در این حوزه تبیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

قربان پور افزود: همه روحانیون مستقر در سراسر استان در یک دوره آموزشی ۷ ساعته با مسائل موردنیاز ماه مبارک آشنا شده‌اند و برای گروه‌های دیگر هم جلسات توجیهی برقرارشده و در همین راستا طی روزهای گذشته برای روحانیون شهرستان اراک گردهمایی عمومی برگزار کردیم، ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها هم این همکاری‌ها انجام گرفت و به عبارتی در مرحله اول تبیین ضرورت‌های  ماه رمضان برای مبلغین انجام‌گرفته است.

,

وی عنوان کرد: پیش‌بینی این است که ۱۱۲۰ نفر از روحانیون ایام ماه مبارک را به برنامه‌های تبلیغی می‌پردازند که بخشی از این‌ها اعزامی از بیرون استان و مابقی هم در سطح استان مقیم هستند و کار فرهنگی و تبلیغی را انجام می‌دهند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن بیان اینکه غبارروبی‌های عمومی در مساجد به نسبه انجام‌گرفته و آمادگی مساجد نیز مناسب است اظهار کرد: در سراسر استان در این ماه مبارک بخش قرآنی فعال است و جز خوانی‌ها در مساجد انجام خواهد شد و طبق سنوات گذشته هماهنگی لازم انجام‌شده است که مراسم جز خوانی قرآن کریم همه‌روزه از ساعت ۶ بعدازظهر در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شود که پخش مستقیم آن از شبکه آفتاب انجام می‌گیرد و بعدازآن هم یک ساعت به غروب آفتاب تفسیر آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلی انجام می‌شود.

,

وی به‌ویژه برنامه‌های دیگر این اداره کل اشاره کرد و افزود: ویژه‌برنامه‌ای مشترک با شهرداری و سپاه  کار مهمی است که در پارک‌ها با حضور روحانیون مجموعه گروه جهادی تبلیغی مصباح الهدی انجام می‌گیرد.

,

قربان پور ادامه داد: طبق توافقی که انجام‌شده است در سه پارک شهر اراک در طول شب‌های ماه مبارک برنامه‌هایی شامل حضور نمایشگاهی و اجرای برنامه‌های شاد برگزار خواهد شد که روحانیون نیز در این فضاها حضور خواهند داشت که پارک‌های ولیعصر و ملت مکان اجرای این برنامه‌های متنوع در طول شب‌های ماه مبارک رمضان هستند و مردم می‌توانند از این فضاها بهره‌مند شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: همه این برنامه‌ها کمک می‌کند که در مساجد، حسینیه‌ها و پارک‌ها فضای عطر ماه رمضانی ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه