اخبار داغ

سیروس همتی در گفتگو با دانا؛

اظهار نظرهای سلبریتی ها در تمام امور اشتباه است/ برخی سلبریتی ها در ماجرای جمع آوری کمک های مردمی گاف دادند/ هنرمند نباید هر چیزی را در صفحه شخصی اش بگذارد

اظهار نظرهای سلبریتی ها در تمام امور اشتباه است/ برخی سلبریتی ها در ماجرای جمع آوری کمک های مردمی گاف دادند/ هنرمند نباید هر چیزی را در صفحه شخصی اش بگذارد
سیروس همتی بازیگر گفت: قطعا اظهار نظرهای سلبریتی ها در تمام امور اشتباه است، تا زمانی خوب نیست که صنوف دیگر هم در کار سینما و تئاتر دخالت نکنند؛ اگر یک عزیزی که اصلا در کار سینما و تئاتر نیست می اید در مورد سینما و تئتر نظر می دهد به ما بر می خورد، به شما هم بربخورد که ما در مورد مسائلی دیگر اظهار نظر می کنیم.
[

سیروس همتی نویسنده، بازیگر و کارگردان در خصوص فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: سعی می کنم کار بدی نکنم، چون فیلمنامه ها خیلی مزخرف و پیشنهاد برای صحنه خیلی سخیف است، به زعم من همین که آدم سعی کند کار بدی نکند کار خیلی بزرگی است.

وی افزود: سخیف یعنی این که دستیار کارگردان تماس می گیرد و می گوید که فردا کجا هستی؟ می گویم خب امرتان چیست؟ می گوید بیا یک نقشی هست که می خواهیم بازی کنی، می گویم خب یعنی چه که یک نقشی هست؟ چطور به خودت اجازه می دهی؟اول باید فیلمنامه را به من برسانید تا بخوانم و بعد با هم دورخوانی کنیم، این گونه که نمی شود کار کرد؛ می گوید پولش خوب است، می گویم نه من حاضرم پول کمتری در بیاورم اما کار سخیف انجام ندهم.

, سیروس همتی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

این نویسنده اظهار داشت: من نمی دانم این سیستم تلویزیون چرا این گونه است که شش یا هفت ماه اول را کاری تولید نمی کنند اما شش ماه دوم را به سرعت می خواهند کار تولید کنند و مجبور می شویم کار ها را با عجله بسازیم، تلویزیون اصلا برنامه ریزی ندارد.

,

وی ادامه داد: اگر می خواهید تئاتر فاخر تولید کنیم، به ما پول بدهید که بدون دغدغه بازگشت سرمایه کار کنیم، می دانید چرا در نمایش هایمان مجبور می شویم تیکه هایی را به کار ببریم که تماشاگر خوشش بیاید؟ چون حمایت مالی دولت از تئاتر صفر است، حتی اگر حمایتی هم می کند بعد از شش الی یکسال پول ما را می دهد؛ پولی هم که می دهد بسیار ناچیز است؛ لحظه به لحظه قیمت ها بالا می رود چون ثبات اقتصادی وجود ندارد، مدیریت دولت زیر صفر است، دیروز می خواستم یک ماشین بخرم که قیمتش100 میلیون تومان بود اما امروز همان ماشین 115 میلیون تومان قیمت دارد، چرا باید از دیروز تا امروز این قدر اختلاف قیمت باشد؟

,

همتی اذعان داشت: کار فاخر از ما می خواهید؟ من وقتی می بینم با چند شوخی دم دستی و بشکن زدن تماشاگرم می خندد و چند نفر دیگر را هم به دیدن نمایش ترغیب می کند مجبورم برای فروش این کار را بکنم در صورتی که قلبا دوست ندارم این گونه کار کنم، به خاطر این که تماشاگر بگوید خوشم آمد و به دوستانش هم توصیه کند کارم را ببینند این کار را می کنم، معیار فیلم و تئاتر خنده شده است، یعنی اگر کاری بیشتر بخنداند می گویند خوب است؛ به ما پول بدهید کار فاخر تولید می کنیم و هرگز کاری نمی کنیم که در شان ما نباشد.

, همتی ,

این بازیگر خاطرنشان کرد: در مورد ورود پول های کثیف به سینما و تئاتر باید عرض کنم این که سرمایه یک فیلم یا تئاتر از کجا می آید وظیفه ما نیست، دولت پیگیری کند و بفهمد از کجا آمده است. دیگران هم اگر می توانند چنین سرمایه گذارانی پیدا کنند، البته من به عنوان بازیگر برای کاری که خصوصی باشد و سرمایه بیشتری داشته باشد قطعا دستمزد بیشتری طلب می کنم.

,

بازیگر سریال دلدادگان عنوان کرد: قطعا اظهار نظرهای سلبریتی ها در تمام امور اشتباه است، تا زمانی خوب نیست که صنوف دیگر هم در کار سینما و تئاتر دخالت نکنند؛ اگر یک عزیزی که اصلا در کار سینما و تئاتر نیست می اید در مورد سینما و تئتر نظر می دهد به ما بر می خورد، به شما هم بربخورد که ما در مورد مسائلی دیگر اظهار نظر می کنیم؛ عزیزی می آید عضو شورای فرهنگی مجلس می شود که تا به حال تئاتر ندیده است، مهمان برنامه "شنبه ها با تئاتر" هم بود، در مورد تئاتری حرف می زد که آن را ندیده، در مورد فیلمی حرف می زند که آن را ندیده است، سوال من از سیستم این است که چرا این فرد در این جایگاه است؟ جایگاهی که میلیاردها تومان ممکن است برای مملکت هزینه داشته باشد، مشاورانش چه کسانی هستند؟ بعضی وقت ها فرد چیزی از هنر نمی داند اما مشاورانی دارد که در هنر صاحب تخصص و قابل احترام هستند، وقتی این فرد این اجازه را به خودش می دهد که در مورد تئاتر یا فیلمی صحبت می کند، ناراحت نشوید که ما هم در مورد مسئله ای که ممکن است به ما مروبط نشود، صحبت می کنیم، ما هم نظر خودمان را می دهیم.

, دلدادگان , شنبه ها با تئاتر,

وی ادامه داد: در مورد کمک هایی که یکی دو نفر از این سلبریتی ها پول هایی از مردم گرفته اند و سرنوشتش را مشخص نکرده اند، حق با شماست، این ها گاف داده اند و کار ناشایستی کرده اند، از سیستم و دولت هم ممنونیم که جلوی آن ها را گرفته اند.، اما در مورد دروازه بانی که به پلدختر رفت و به مردم سیل زده کمک کرد چه می گویید؟

,

همتی در پایان در خصوص حواشی مهناز افشار  فضای مجازی گفت: مهناز افشار یا هر هنرمند دیگری در صفحه اش هر چیزی بگذارد، پس عقل و شعور آن خواننده کجا رفته است؟ او برای خودش حرفی زده اما اصلا منطقی نیست که فردا اتفاقی بیافتد و ما توپ را به زمین او بیاندازیم، اما اگر یک طرفدار بی فکر و بی مغز باشد می توان شاهد همچین چیزی بود، بعضی وقت ها هم یک نفر که جوگیر است با خواندن صفحات برخی هنرمندان ممکن است کارهایی انجام دهند، باید گفت عقل این ها کجا رفته است؛ اولا که به نظر من هنرمند نباید این چنین چیزهایی را در صفحه شخصی اش بگذارد، حالا که گذاشته است نباید توپ را در زمین او اندخت، آن شخص که جرمی مرتکب شده است خودش عقل و شعور داشته است و نباید این کار را می کرد، درواقع بخشی از تقصیر به هنرمند یا سلبریتی برمی گردد و بخش دیگر آن به فن پیج های آن سلبریتی که فضا را ملتهب می کنند؛ به نظر من چقدر آدم بی کار داریم، اگر کار می کنند و به مطالعه و فیلم دیدن و ... بپردازند چطور وقت می کنند وقتشان را در فضای مجازی تلف کنند و صفحه سلبریتی ها را دنبال کنند؟

, همتی, مهناز افشار  , مهناز افشار,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه