اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

اعزام بیش از ۱۰۰۰ مبلغ به مناطق مختلف لرستان

اعزام بیش از ۱۰۰۰ مبلغ به مناطق مختلف لرستان
معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برنامه ریزی شده که بیش از 1075 نفردر سطح استان اعزام وتوزیع از دفتر تبلیغات، معاونت تبلیغ حوزه های علمیه و دفتر مراجع اعزام تقلید داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام احمد غلامی در گفت و گو با سفیرافلاک اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان  براساس تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و مدیریت اعزام روحانیون در سطح استان با مدیریت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و همه روسای ادارات تبلیغات و با عنایت به اینکه برای سیل اخیر ادارات ونهادهای مختلف برای اعزام اعلام آمادگی کردند به همین دلیل درصد رشد حضور مبلغین نسبت به سالهای مختلف بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

 

,

 وی با اشاره به اینکه در دفتر تبلیغات اعزام مبلغین به 2 برابر رسیده که فقط 400 نفر از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اعزام می‌شوند افزود: برنامه ریزی شده که بیش از 1075 نفردر سطح استان اعزام وتوزیع  از دفتر تبلیغات، معاونت تبلیغ حوزه های علمیه  و دفتر مراجع اعزام تقلید داشته باشیم. .

,

 

,

 

,

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: گروههای جهادی، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی کشور به صورت گسترده وفراگیرمبلغ درسطح استان با رویکرد عملیات مشترک ماه مبارک رمضان و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعزام کرده اند.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به اینکه 100 نفر از مبلغین در شهرستان پلدخترعلاوه بر روحانیونی که از مبانی دیگری حضور دارند اعزام تا پایان ماه مبارک حضور دارند، عنوان کرد: طی دو روز گذشته اعزام ها انجام شده است.

,

 

,

 

,

غلامی با بیان اینکه تا این لحظه 1057 نفر برنامه ریزی اعزام و توزیع مبلغ ومبلغه را در سطح استان لرستان راداریم گفت: در این ماه گروههای تخصصی آموزشی برای کاهش آلام مردم، تقویت روحیه خود باوری، ایجاد نشاط وامید از طرف سازمان تبلیغات اسلامی دربین مردم سیل زده  حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه