اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبرداد؛

تقدیم ۳۵ شهید زنجانی در عملیات رمضان/جمع‌خوانی قرآن در ۴۰ حسینیه شهدا برگزار می شود

تقدیم ۳۵ شهید زنجانی در عملیات رمضان/جمع‌خوانی قرآن در ۴۰ حسینیه شهدا برگزار می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان در عملیات رمضان 35 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که مدال افتخاری برای استان محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; علی کاظمی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: عملیات رمضان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در ساعت 21 و 30 دقیقه شامگاه ۲۳ تیر ماه سال ۶۱ با رمز «یا صاحب‌الزمان ادرکنی» در منطقه عملیاتی شلمچه در شرق بصره آغاز شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به رشادت رزمندگان زنجانی در این عملیات تصریح کرد: در عملیات رمضان که یکی از عملیات‌های غرورآفرین بود 64 رزمنده زنجانی نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و رزمندگان استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های به یاد ماندنی رقم زدند، افزود: رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و از خاک میهن دفاع کردند.

کاظمی با اشاره به اینکه ماه رمضان یکی از پربرکت‌ترین ماه‌های سال است، به ویژه برنامه‌های بنیاد شهید در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزارها، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با حضور مسؤولان، برگزاری یادواره شهدا و جمع‌خوانی قرآن کریم در 40 حسینیه مزین به نام شهدا در سطح استان از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

همچنین در ماه مبارک رمضان از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز عملیات رمضان برای حضور در ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان دعوت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه