اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب :

۲۵۰ گروه جهادی در میناب وجود دارد

۲۵۰ گروه جهادی در  میناب وجود دارد
رییس بسیج سازندگی بسیج شهرستان میناب با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ گروه جهادی در میناب وجود دارد، گفت: بسیج سازندگی برای ۱۵۷ نفر به طور مستقیم و حدود ۴۷ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد رنجبرزاده کلیبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج سازندگی در سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری شروع به کار کرد و طی ۲۰ سال خدمت به بالندگی و بلوغ رسیده است و در این شهرستان هفته بسیج سازندگی با اجرای بیش از 30 برنامه متنوع گرامی داشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب از آموزش ۸۵۰ نفر در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی با مشارکت مرکز فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی وام‌های کم بهره سهل الوصول به 35 نفر پرداخت کردیم.

,

رنجبرزاده کلیبی به فعالیت گروه جهادی در حوزه سلامت نیز اشاره و بیان کرد: پنج‌هزار نفر به صورت رایگان توسط تیم جهادی تخصصی و نیمه تخصصی در مناطق محروم این شهرستان از خدمات رایگان تیم پزشکی بهره مند شدند.

,

رنجبرزاده کلیبی به پرداخت تسهیلات به جوانان جویای کار و شغل در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در زمینه اشتغال برای ۱۵۷ نفر به طور مستقیم و حدود ۴۷ نفر غیرمستقیم فراهم شده است.

,

رییس بسیج سازندگی میناب از تشکیل گروهان جهادی متشکل از نیروهای جهادی فنی و متخصص در این شهرستان طی آینده نزدیک خبرداد و بیان کرد: هدف از این اقدام کمک به نیازمندان داخل شهرستان و همچنین بنا بر ضرورت نیازمندان خارج از شهرستان و استان های کشور نیز پوشش خواهند داد.

,

وی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سال گذشته را تکمیل و احداث ۲۰ باب مسکن مددجویی، هشت باب خانه عالم، توزیع ۱۲۷۳ بسته لوازم تحریر، توزیع۴۷۲ بسته معیشتی، توزیع۱۲۰ کیسه آرد،کمک نقدی به ۲۱۴ نفر،اهدای 9دستگاه کولر و اهدای جهیزیه به ۴۰ زوج بر شمرد.

,

رنجبرزاده کلیبی همچنین از فضا سازی سطح شهر، نصب بنر،ویزیت رایگان در سطح پایگاه های بسیج،دیدار با امام جمعه،دیدار از خانواده های شهدای جهادگر، افتتاح صندوق های قرض الحسنه، افتتاح مسکن مددجویی، برپایی نمایشگاه عکس جهادی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و تجلیل از جهادگران بسیجی را از برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج سازندگی در میناب خبرداد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب با اشاره به فعالیت ۲۵۰ گروه جهادی در شهرستان میناب خاطر نشان کرد: امسال در نظر داریم گروه جهادی محله محور را در حوزه استحفاظی پایگاه‌ها تشکیل دهیم که مشکلات محله شناسایی و و برای رفع آنها برنامه خوبی تدوین کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه