اخبار داغ

اتوبوس های درون شهری بوشهر بدون سیستم سرمایشی/عضو شورا: 20 دستگاه اتوبوس به دلیل مشکلات فنی در پارکینگ خاک می خورند

اتوبوس های درون شهری بوشهر بدون سیستم سرمایشی/عضو شورا: 20 دستگاه اتوبوس به دلیل مشکلات فنی در پارکینگ خاک می خورند
با توجه به شروع فصل تابستان و گرمای طاقت فرسای بوشهر متاسفانه دیده میشود برخی از اتوبوس های حمل و نقل درون شهری مجهز به سیستم خنک کننده نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس: اتوبوس شهری و نیز اتوبوس درون شهری یا اتوبوس ترانزیت نوعی اتوبوس است که برای حمل و نقل مسافران در مسیرهای درون شهری طراحی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این اتوبوس ها توسط  خدمات شهری شهرداری برای مردم خدمات ارائه میدهد و مردم در قبال این خدمات یک مقدار هزینه ای به این نهاد می دهند و این حق مردم است که این اتوبوس ها دارای امکانات و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز باشند.

,

در استان بوشهر با توجه به گرمای طاقت فرسای این منطقه گاهی اوقات شهروندان از  شدت گرما عرق از سروصورتتان جاری شده است و وقتی سوار بر این اتوبوس ها میشودند انتظار دارند که با وسیله ای که دارای سیستم خنک کننده می باشد و به آرامش میرسند جابجا شوند.

,

متاسفانه در خیلی از اتوبوس های شهرداری بند بوشهر مشاهده میشود که کولری وجود ندارد و مردم در این گرمای طاقت فرسا در این اتوبوس ها جابجا میشوند.

,

مگر کمی خنک شدن در اوج گرما آن هم با اینکه مردم در این ایام  ماه مبارک رمضان که مردم روضه هستند خواسته زیادی است که خدمات شهری شهرداری نمی تواند از پس آن بر بی آید؟

,

, ,

اکبر توسلی عضو شورای شهر بوشهر  در گفتگو با خبرنگار سپاس خاطرنشان کرد: با تحقیقاتی که انجام شده است 20 دستگاه اتوبوس به دلیل مشکلات فنی در پارکینگ خاک می خورد که باید نسبت به راه اندازی آن توجه شود؛ بودجه ترمینال عمومی مصوب شد اما اقدام اجرایی مشاهده نشده است؛ امروز در هوای گرم استان بوشهر فقط هفت دستگاه اتوبوس دارای کولر هستند و اغلب ایستگاه های اتوبوس فاقد روشنایی و سیستم سرمایشی هستند.

,

, ,

برزگر زاده  دیگر عضو شورای شهر بوشهر گفت: باید از مرکز شهر بوشهر تا محلات جنوبی خط سریع السیر ایجاد شود و برخی از مسیرهای که مسافر کمتری دارند و پر ترافیک هستند از مینی بوس استفاده شود.

,

وی افزود: از روز اول مخالف جابجایی ایستگاه مرکزی بودم اما این تغییر اتفاق افتاد اما با توجه به مشکلاتی که مطرح شد باید یک روز از دور ترین نقطه شهر با اتوبوس رفت و آمد کنیم تا متوجه شویم شهروندان چقدر زمان برای جابجایی هدر می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه