اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر خبر داد

برگزاری دوره آموزشی نجات غریق و کبدی در کاشمر

برگزاری دوره آموزشی نجات غریق و کبدی در کاشمر
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر گفت: دوره آمادگی نجات غریق برای ناجیان غریق آقایان و بانوان و آشنایی با کبدی در این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمد شایگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: اولین دوره آمادگی نجات غریق در سال جاری در کاشمر طی یک ‌روز، دراستخر های بخش خصوصی کوثر و باران این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در این دوره بیش از۵۱ ناجی در دو بخش آقایان و بانوان حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی برای نخستین بار در کاشمر با هدف بالا بردن سطح آمادگی جسمی ناجیان غریق و همچنین آموزش حرکات جدید به آنها برگزار شد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر همچنین در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه دانش افزایی یک روزه رشته کبدی، تصریح کرد: کارگاه دانش افزایی رشته کبدی با هدف ارتقا سطح علمی و عملی و آماده سازی داوران جهت شرکت در آزمون ارتقاء این رشته ورزشی اجرا شد.

,

وی با تاکید بر اینکه در این دوره آموزشی نفراتی از کاشمر و شهرستان های مجاور حضور داشتند، اذعان کرد: شرکت کنندگان در این دوره به مرور قوانین و مقررات رشته کبدی و باز آموزی جدیدترین قوانین و دستورالعمل های داوری مطابق آخرین تغییرات و استانداردهای فدراسیون جهانی کبدی پرداختند.

,

شایگان با اشاره به علاقه مندی نوجوانان و جوانان کاشمری به این رشته قدیمی و سنتی منطقه، عنوان کرد: در آینده نیز نگاه ویژه ای به مباحث آموزشی و ارتقاء دانش فنی مربیان و داوران شهرستان خواهیم داشت.

,

وی در پایان تشریح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته این حوزه ضمن حفظ جایگاه کبدی شهرستان در استان، به شمار ورزشکاران و قهرمانان این حوزه در سطوح کشوری و ملی اضافه شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه