اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی مشگین شهر:

پیش فروش قبور تخلف است/ آرامستان جدید آماده بهره برداری است

پیش فروش قبور تخلف است/ آرامستان جدید آماده بهره برداری است
رئیس شورای اسلامی مشگین شهر گفت: قبور فروشی در این شهر وجود ندارد قبور غصب شده نیز تخریب می شود و عموم می توانند استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مشکین رسا، با توجه به اینکه از مدت ها پیش آرامستان‌ مرکز شهرستان مشگین شهر پر شده از این رو زمینی که توسط یکی از خیرین  جهت دفن اموات در اختیار شهرداری و اداره اوقاف قرار گرفته است تا بتوانند تازه گذشتگان را به آن محل انتقال دهند تاکنون بلاتکلیف مانده و اموات را در گوشه و کنار آرامستان فعلی به زور جای می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مشکین رسا,

ایمانعلی ایمانی رئیس شورای اسلامی مشگین شهر در خصوص وضعیت نا بسامان آرامستان‌ مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار مشکین رسا گفت: پیش از این دو نوبت آگهی در روزنامه برای جذب پیمانکار جهت اجرای طرح انتشار یافته که متاسفانه طبق قانون مزایده نفرات به حد نصاب نرسیده و لغو شده است.

, مشکین رسا ,

وی گفت: مرحله دوم مزایده چند روز قبل انتشار یافته که در صورت عدم تکمیل فرایند، شهرداری و شورای شهر با تغییر کاربری زمین موقوفی دیگر شخصاً وارد عمل شده و به اجرای تکمیل آرامستان‌ اقدام خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه شورای اسلامی از وضعیت موجود آرامستان شهر نارضایتی دارد گفت: تمام تلاش خود را جهت انتقال آرامستان به محل جدید انجام داده می شود اما متاسفانه برخی از شهروندان از دفن اموات در محل جدید خودداری می کنند لذا تلاش می کنیم در اسرع وقت این جابجایی انجام گیرد تا شهروندان و اعضای این محل از هر گونه مشکلات و مزاحمت های موجود رهایی یابند.

,

وی افزود: برای تسهیل در جابجایی اموات به آرامستان جدید یک دستگاه آمبولانس به مرده شور خانه این شهر در نظر گرفته شده تا زمان احداث غسالخانه در آرامستان جدید اموات در این آرامستان آماده و با آمبولانس به محل جدید انتقال یابد.

,

ایمانی با بیان اینکه این طرح تحت هر شرایطی اجرا خواهد خاطر نشان کرد: برای آرامستان جدید طرح تفصیلی در نظر گرفته شده که بر خلاف گورستان قدیم به صورت سازماندهی شده و قطعه بندی و طبق استاندارد در اختیار خانواده های متوفی قرار می گیرد.

,

به گزارش مشکین رسا، با توجه به اینکه در آرامگاه فعلی قبور پیش فروش می شد ریاست شورای شهر از وجود این قبور اظهار بی اطلاعی کرد و با حضور در آرامگاه فوق بر صحت موضوع پی برد و با مسئولان مربوطه به شدت برخورد کرد و خواستار تخریب این قبور و ارائه خدمات به عموم مردم شد.

, مشکین رسا,

وی در این بازدید گفت: ما در انجام وظایف خود جدی هستیم و تمام تلاش خود را جهت انجام وظایف خود در قبال مردم انجام خواهیم داد و در این خصوص با کسی شوخی نداریم و به جد پیگیر مشکلات مردم خواهیم بود تا به نتیجه برسد.

,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه