اخبار داغ

توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

کشف 330 دستگاه گوشی همراه و دوربین قاچاق در زنجان/طرح نظارتی ویژه بر ذبح دام‌ها

کشف 330 دستگاه گوشی همراه و دوربین قاچاق در زنجان/طرح نظارتی ویژه بر ذبح دام‌ها
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 330 دستگاه گوشی همراه و دوربین قاچاق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "مرتضی ممیزی" در گفت و گو با خبرنگار عصرزنجان  از کشف محموله گوشی همراه قاچاق خبر دادو تصریح کرد: در چند روز گذشته محموله قاچاق گوشی تلفن همراه و دوربین جمعا به تعداد 330 دستگاه که بصورت ماهرانه در یکدستگاه خودور جاسازی شده بود کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی افزود: پرونده متهم به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع و پس از بررسی شواهد و قرائن موجود متهم پرونده علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 940 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم گردید.

,

طرح نظارتی ویژه بر ذبح دام‌ها

, طرح نظارتی ویژه بر ذبح دام‌ها , طرح نظارتی ویژه بر ذبح دام‌ها,

در ادامه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اذعان کرد: به منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان گوشت دام‌های قربانی و تامین بهداشت عمومی در ایام عید قربان، طرح نظارتی ویژه بر ذبح دام‌ها صورت می‌گیرد، بیان کرد: در این راستا گشت‌های سیار با همکاری تعزیرات حکومتی استان زنجان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف انجام خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب این طرح کشتارگاه‌های دام مورد نظارت و بازرسی توسط گشت‌های سیار قرار می‌گیرند، افزود: همچنین در میادینی که اقدام به خرید و فروش و همچنین ذبح دام می‌شود، نیز این گشت‌های سیار حضور داشته و نظارت لازم را انجام می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام مذکور در راستای سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در حمایت از حقوق مصرف کنندگان صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تعزیرات استان زنجان به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در مناسبت‌های مختلف، گشت‌های سیار بر اصناف را انجام می‌دهد، بیان کرد: پیش از این نیز به مناسبت بازگشایی مدارس، طرح ویژه نظارت بر اصناف انجام شد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه