اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رشتخوار:

بیش از 64 هزار کیلو گرم کالای اساسی در طرح تنظیم بازار در رشتخوار توزیع شد

بیش از 64 هزار کیلو گرم کالای اساسی در طرح تنظیم بازار در رشتخوار توزیع شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رشتخوار گفت: از ابتدای سال 98 تا کنون در قالب طرح تنظیم بازار بیش از 64 هزار کیلوگرم کالاهای اساسی شامل، گوشت، برنج، قند و شکر بین مردم شهرستان رشتخوار توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسماعیلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در سطح این شهرستان گفت: از ابتدای سال 98 مقدار 1972 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد برزیلی، 4 هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد، 32 هزار کیلوگرم قند شکسته طرح تنظیم بازار، 12 هزار کیلوگرم برنج سوپر باسماتی پاکستانی و 17 هزار کیلو شکر با ثبت کد ملی سرپرست خانوار توسط اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشتخوار در بین ساکنین شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,



اسماعیلی در رابطه با نحوه توزیع کالا ها و اقلام توزیعی طرح تنظیم بازار گفت: با توجه به درخواست شهروندان نسبت به دور بودن و سختی دسترسی به مرکز شهرستان کار توزیع کالای های طرح تنطیم بازار با همکاری اداره ضنعت معدن و تجارت و بخشداری های شهرستان رشتخوار به زودی در دهستان ها این شهرستان نیز انجام خواهد شد.


شهرستان رشتخوار با جمعیتی بالغ بر 63 هزار نفر در 220 کیلومتری مرکز مشهد مقدس قرار دارد|، حدود 80 درصد جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه