اخبار داغ

سردار سلامی:

شکار پهپاد نامرئی دشمن پیامی بزرگ برای قدرت‌ها بود/ آمریکایی‌ها امروز ملتمسانه به دنبال حمایت ایران برای مقابله با داعش هستند

شکار پهپاد نامرئی دشمن پیامی بزرگ برای قدرت‌ها بود/ آمریکایی‌ها امروز ملتمسانه به دنبال حمایت ایران برای مقابله با داعش هستند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توان نیروهای مسلح به‌گونه‌ای است که هیچ یک از ترفند‌های دشمن بی پاسخ نمی‌ماند، گفت: پهپاد مخفی و نامرئی دشمن در آسمان کشور شکار می‌شود که این عمل یک پیام بزرگ برای قدرت‌های منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سردار حسین سلامی صبح امروز در همایش اقتدار نیروهای مسلح و بسیج استان بوشهر، با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ملت‌های مختلف را از بردگی و بندگی نجات داد، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ضمن رهایی ملت ایران و ملت‌های آزاده از یوغ ذلت استعمار و استبداد، اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان را نمایان ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی با بیان اینکه اکنون بیرق جهانی مقابله با قدرت‌های بزرگ در عالم اسلام بر دوش امام خامنه‌ای است، تصریح کرد: اکنون مقام معظم رهبری سکاندار هدایت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای رسیدن به افق‌های بلند پیشرفت، عزت، عدالت، آزادگی و استقلال است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اتحاد و همدلی نیروهای مسلح گفت: استان ژئوپلتیک بوشهر در عرصه‌های دفاع ملی، و توسعه و شکوفایی ملی نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد که این اتحاد و همدلی نیروهای مسلح مسیر توسعه و پیشرفت را هموارتر کرده است.

سردار سلامی با بیان اینکه نیروهای مسلح و بسیح همه دارای یک استراتژی واحد دفاعی هستند افزود: شما نیروهای مسلح و بسیج با هوشیاری تمامی روزنه‌های تاکتیکی، عملیاتی و فضای استراتژی دشمنان را مسدود کرده‌اید؛ شما نیروهای پرتوان و مقتدر اجازه بروز و ظهور دشمن در دریا، زمین و آسمان را نمی‌دهید و این نشان از اقتدار و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توان نیروهای مسلح به‌گونه‌ای است که هیچ یک از ترفند‌های دشمن بی پاسخ نمی‌ماند، گفت: پهپاد مخفی و نامرئی دشمن در آسمان کشور شکار می‌شود که این عمل یک پیام بزرگ برای قدرت‌های منطقه است.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه نظام کهنه ساخت آمریکا در حال فروپاشی است، تصریح کرد: فضای تنفسی و حیاتی دشمنان در منطقه تنگ شده و اراده سیاسی آن‌ها از تحولات جاری به حاشیه این تحولات رانده شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مسلمانان در اقصی نقاط جهان بیدار شده‌اند، افزود: دشمنان اکنون در تنگناهای راهبردی قرار گرفته‌اند و از متن به حاشیه رانده شده‌اند.

سردار سلامی با اشاره به توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی گفت: در مقطعی از زمان در مرزهای ملی جغرافیایی با دشمنان درگیر بودیم اما امروز درگیری ما با همان دشمنان تا شرق مدیترانه امتداد یافته و این امر نشان‌دهنده انبساط قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن عقل راهبردی ندارد، تصریح کرد: دشمن به سبب فقدان عقل راهبردی برای استفاده مناسب و موثر از اجزای قدرت مجبور شده بسیاری از فضاها را رها کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن در عراق با پرداخت هزینه سنگین پس از 11 سال مجبور شد این کشور را ترک کند، گفت: این نشان از فقدان عقل استراتژیک و نداشتن تدبیر در به‌کارگیری قدرت است؛ از سوئی اراده سیاسی آمریکا به عنوان محور اصلی تحول دیگر در جهان جاری نیست چراکه گروهکی که خود پرورش داده‌اند اکنون استراتژی آنان در مقابل این گروهک نشان از شکست عمیق دارد.

سردار سلامی افزود: آمریکا اراده همراهی از گروهی که خودشان پدیدآورنده آن بوده‌اند را تا انتها نداشتند و امروزه برای مقابله با آن ملتمسانه به دنبال حمایت ایران برای مقابله با گروهک تروریستی داعش هستند؛ این مهم نشان می‌دهد که آمریکا در تحولات در حاشیه قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضعف آمریکا در صحنه جهانی اظهار کرد: آمریکا ضعف خود را نبود رهبری روحانی و نافذ بیان می‎کند و بر عکس نقطه قدرت ایران نیز مدیریت رهبری با تدبر بوده که قادر به خواندن ذهن دشمنان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه غربی‎ها قصد دارند با تحریم و انزوای سیاسی موضع ما را در مذاکرات هسته‌ای ضعیف قرار دهند، خاطرنشان کرد: بدون تردید آمریکا درمقابله با ایران، با رهبری مقتدر و حکیم و ملتی آگاه و شجاع ایران اسلامی راه به جایی نمی‌برد و ظرفیت آن‌ها برای مقابله با ایران تنها در سطح تهدید است؛ قطعا اگر ایران، کشوری ضعیف و اثرپذیر از تحریم بود شاهد پیشرفت ایران نبودیم و این نشان از تغییر توازن قدرت به نفع جمهوری اسلامی ایران است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه