اخبار داغ

بار دیگر جوانان بشرویه خوش درخشیدند؛

راهیابی جوانان بشرویه به مسابقات کشوری رفاقت مهر

راهیابی جوانان بشرویه به مسابقات کشوری رفاقت مهر
" علی رضا عارفیان " در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه از راهیایی 7 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر بشرویه به مسابقات کشوری رفاقت مهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، " علی رضا عارفیان " در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه  از راهیایی 7 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر بشرویه به مسابقات کشوری رفاقت مهر خبر داد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه خاطر نشان کرد: بیست و ششمین دوره  مسابقات رفاقت مهر مرحله استانی که از سوی جمعیت هلال احمر در محل دراردوگاه آب گرم معدنی شهرستان فردوس برگزار شد، 26 نفر از جوانان بشرویه در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
 
وی افزود: این دوره از مسابقات بین اعضای شاخه‌‌های دانشجویی ، آزاد، طلاب و روستایی در رشته‌های حفظ ،مفاهیم و قرائت قرآن کریم، امداد و کمک‌های اولیه، حمل تخصصی مصدوم ، چادرزنی برگزار شد،
 
عارفیان تصریح کرد: اعضائ جوانان جمعیت هلال احمر بشرویه دربخش آقایان در رشته های  حفظ ، قرائت ومفاهیم قرآن، چادر زنی، کمک های اولیه و حمل مصدوم شرکت نموده  وبه رقابت پرداختند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با اشاره به کسب رتبه اول تیمی توسط جوانان بشرویه ، افزود :در بخش آقایان با کسب بیشترین امتیاز ،مقام اول تیمی را از آن خودکردند و6نفر از اعضا جوان این جمعیت به مسابقات کشوری راه یافتند.
 
عارفیان همچنین یادآور شد: تیم بشرویه در بخش آقایان دررشته حفظ و مفاهیم قرآن به مقام دوم رسید در رشته چادر زنی، امداد وکمک های اولیه ،مقام اول  را کسب کرد ودر مجموع به مقام اول تیمی در استان نائل گردید.
 
وی اضافه کرد: در بخش بانوان ، اعضای جوانان شهرستان بشرویه در رشته حفظ قرآن مقام اول ، رشته قرائت قرآن مقام دوم و در رشته چادر زنی به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.
 
رئیس جمعیت خاطرنشان کرد: با توجه به این که نام این مسابقات از رقابت مهر به رفاقت مهر تغییر یافته هدف آن ایجاد فضای رفاقتی، دوستانه ،آشنایی بیش ازپیش جوانان هلال احمر با یکدیگر است وایجاد بستر وحدت، مودت و همدلی جوانان در این حوزه می باشد.
 
گفتنی است ، مجتبی آفاقی، علی رضا نامور، حمید شاهبدی و علی چوپان در بخش چادر زنی به مقام اول رسیدند  و مجتبی امینی پور، مجید مقیم زاده در بخش کمک های اولیه و زینب سلطان زاده در رشته حفظ قران رتبه های برتر استان را در این دوره از مسابقات از آن خود کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار پیام بشرویه , خبرنگار پیام بشرویه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهایی پیام/پ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه