اخبار داغ

در سنگر دفاع خوابیدن ممنوع !/ دفاع همچنان مقدس است

در سنگر دفاع خوابیدن ممنوع !/ دفاع همچنان مقدس است
سوال اساسی این است: آیا با پایان یافتن جنگ در مرداد67؛ کینه و خصومت دشمنان هم پایان پذیرفت؟! (وَ لا یَزالُون یُقاتِلونکم حتی یَرُدُّوکم عَن دینِکُم إِنِ اسْتَطاعُـوا...)"بقره-217" پس می بایست هوشیار باشیم.خصمی که درجنگ دیروز طمع به مرز ،زمین و ایران ما داشت امروز درکمینگاه فرهنگی طمع به مغز،دین و ایمان ما دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، به نقل از پیام بشرویه انتظارها به ایستگاه نهایی رسید و خورشید از غرب!طلوع می کند.(امـام آمـد)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه, پیام بشرویه,

در دوئل جنگ سرد و اوج غرّش های پوشالی و تفکرات اومانیستیِ لیبرالیسم غرب و سوسیالیسم شرق ، روحِ خدا از محوریت خدا در حکومت و شعار نه شرقی-نه غربی-جمهوری اسلامی دَم می زند.تبر ابراهیمی خمینیِ بت شکن چنان رعشه ای بر کالبد بی روح جهان دوقطبی و سران مرتجع عرب می اندازد که کمتر کسی می تواند تصور کند که مخ های الکلیِ خصم ایدئولوژیک بی تفاوت به این ساختار نوین حکومتی و اسلام انقلابیِ فرعون و قارون ستیز باشد.

,

 

,

و امّا تصورات چه زود به حقیقت می پیوندد.لاشه ی بالگردهای آمریکایی بجامانده در طوفان شن،اعتراف کودتاگران نوژه و قطب زاده ها،اسناد لانه جاسوسی،تحریم ها و تهدیدات کارتر،کودکان از نفس افتاده ی سردشت،چشمان همیشه منتظر فرزندان پرواز ایرباس و از همه مهمتر جنگ تحمیلی و نیابتی صدام تکریتی علیه ایران با حمایت تسلیحاتی،مالی و دیپلماتیک غرب و شرق گواهی می دهد از به حقیقت پیوستن تصورات...

,

 

,

هنوز انقلاب 20 ماه نشده بود؛ هنوز سپاه کاملاً مستقر و مجهز نشده بود؛ هنوز ارتش در دو دلی بودن یا نبودن بود؛هنوز ملّت شاهد رنگین کمانی از غائله ها و چالش های داخلی بود؛هنوز مطهری ها ،مفتح ها و قرنی ها تشییع نشده بودند که صدای غرّش هواپیماها و شلیک توپ و موشک های بعثی به گوش رسید...

,

 

,

صدای زنجیر و شنی های تانک های زرهی در خیابان ها و نخلستان های جنوب و غرب  زنگ خطر سردار خودخوانده ی قادسیه بود  برای ملتی که در اوج تنگناها و محروم از سیم خاردار بود..

,

 

,

جنگ سخت و سختی در راه بود!!اما شیرمردان بیشه ایران اسلامی و حواریون خمینی کبیر(ره)با ایمان ،ایثار،ولایتمداری و مقاومت به صدام و حامیانش از کشورهای اَبَرش تا عربش نشان دادند که دیگر داستان رستم فرخزاد ایرانی و کاوه آهنگر افسانه نیست و خون سرخ بیش از 230 هزار شهیدی که آنروز در پای نهال انقلاب ریخت چنان لباس عزت و اقتداری بر قامتِ  شجره طیبه انقلاب پوشاند که امروز نخست وزیر عراق(حیدرالعبادی) رسماَ در نطقش در سازمان ملل متحد امنیت عراق و ائتلاف غرب علیه تروریسم خودساخته را بدون حضور ایران فکاهی و بی معنا می داند و وزیرخارجه سابق آمریکا آنگاه که می خواهد صندلی قدرت را تحویل دهد چه شیرین به واقعیتی اعتراف می کند: هرگاه نقشه ی جهان را نظاره می کنم در هر نقطه ای از این کره خاکی حضور معنوی ایران اسلامی را احساس می کنم.

,

 

,

, ,

اما امروز:

,

سوال اساسی این است: آیا با پایان یافتن جنگ در مرداد67؛ کینه و خصومت دشمنان هم پایان پذیرفت؟! (وَ لا یَزالُون یُقاتِلونکم حتی یَرُدُّوکم عَن دینِکُم إِنِ اسْتَطاعُـوا...)"بقره-217"

,

پس می بایست هوشیار باشیم.خصمی که درجنگ دیروز طمع به مرز ،زمین و ایران ما داشت امروز درکمینگاه فرهنگی طمع به مغز،دین و ایمان ما دارد.

,

وچه زیبا سرود سهراب شاهنامه ی ادبیات: « چشم ها را باید شست/ جور دیگر باید دید»

,

 

,

درست است دیگر از صدای دلخراش شنی های تانک دیروز خبری نیست ولی امروز شنی و زنجیرهای زرهی تانک در کوره های اتاق فکر(Tink TANKS ) غرب ذوب شده و در قالب دیش های ماهواره با صدای دلنواز!اعتقادات،غیرت ناموسی و مدینی و ملی جوانان ما را قلقلک می دهد...!

, Tink TANKS ,

 

,

دشمن که در جنگ سخت طرفی نبست در جنگ نرمش ضامن اسلحه ی خود را بر روی رگبار چنان تنظیم کرده که دیگر فرصت قلق گیری برای خودی ها نگذاشته؛ سیبل مقابل آنها ایمان،جوان،عزت،استقلال، امیدواری و ولایتمداری ماست. امام دوباره فریاد می زند: باید با دقت رصد کنیم. باید دشمن را از دور دید. در سنگر دفاع خوابیدن ممنوع(مَن نام لَم یَنُم عنه)

,

 

,

رمز پیروزی در جنگ امروز همان رمز دیروزیست: ایمان و توکل برخدا،ایثار،ولایتمداری،جهاد از مدل سیاسی و اقتصادی اش با عزم ملی،بصیرت،دشمن شناسی و استکبارستیزی.

,

 

,

مخلص کلام:"جنگ" همچنان هست و چون  جنگ  هست "دفاع" همچنان باقیست و چون در این"جنگ" دشمن ایمان ما را نشانه گرفته اند "دفاع" همچنان "مقدس" است.            

,

*********

,

مقاله ارسالی محمدصادق سلطان زاده-کارشناس ارشد علوم سیاسی  به پایگاه خبری تحلیلی پیام بشرویه

, مقاله ارسالی محمدصادق سلطان زاده-کارشناس ارشد علوم سیاسی  به پایگاه خبری تحلیلی پیام بشرویه,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه