اخبار داغ

کارشناس سیاسی هرمزگان مطرح کرد؛

ملت ایران استخوان آمریکا را در جلوی چشم جهانیان خرد کرده است

ملت ایران استخوان آمریکا را در جلوی چشم جهانیان خرد کرده است
ملت ایران توانسته مظلومیت و حقانیت خود را به دنیا نشان داده و ترفندهای زشت دشمنان نادان را برباد داده و استخوان به ناحق رشد کرده آمریکا را در جلوی چشم جهانیان خرد کرده و برای ملت شجاع ایران اسلامی قدرتی به نام آمریکا دیگر معنا ندارد..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرج زاده تحلیلگر سیاسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: سخنان رییس جمهور هر چند دیرهنگام و با چراغ روشن سوپایین به بعهدی طرف مقابل به نوعی پاسخ داده شد که همین هم از شجاعت شخص رییس دولت باید تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تحلیلگر سیاسی هرمزگان افزود: بالاخره طرف مذاکره با شیطان با صبوری که به خرج داد پس از ماه ها انتظار متوجه فرمایش رهبر بزرگ جهان اسلام حضرت امام خامنه ای شد که فرمودند من به این مذاکرات بدبین هستم اکنون که این اتفاق افتاد و ایران در مفاد برجام با طی کردن همه مراحل و اتمام حجت با 1+5 با حداقل جواب به بدعهدی آنان سرنوشت برجام را وارد مرحله جدیدی نموده است از دو منظر باید آن را تحلیل نمود.

,

فرج زاده تصریح کرد: اولا مسئولین جمهوری اسلامی بر سرحق مسلم ملت ایران یعنی برخورداری از انرژی هسته ای، علی رغم هشدارهای رهبر فرزانه و ژرف نگر انقلاب اسلامی با خوشبینی وارد مذاکره شدند که با بکارگیری همه توان و تلاش و سیاست هایی که داشتند تعهداتی را پذیرفتند که به محض به اجرا درآمدن مفاد برجام دولت ایران با تمام دقت آن را اجرا نمود و طرف مقابل با بی اخلاقی و بی شرفی و نامردی تمام زیر آن زد و حاضر نشد گامی برای بهره مند شدن ملت ایران از نکات مثبت و امتیازاتی که اگر داشت بهره مند شود .

,

وی اضافه کرد: این شد که دولت ایران یا سخاوتمندی تمام و از بزرگی و متین بودن ایرانیان خرج نمود و مهلت های خواسته شده را به اروپایی ها داد شاید آنان بتوانند روزنه امیدی را برای ما باز کنند که هرگز این اتفاق نیفتاد و اروپایی ها هم با توجه به منفعتی که با آمریکا دارند در این مدت مشغول بازی و وقت کشی با وعده های پوچ و توخالی بودند.

,

کارشناس سیاسی هرمزگان تصریح کرد: این روند تجربه و تاریخ روشن و ارزشمند برای ما به ارمغان آورده است که همواره باید هوشیار باشیم و واقعا دوست را از دشمن تشخیص دهیم تا آیندگان این راه متزلزل و نقش نسبت مرده را دیگر طی ننمایند.

,

فرج زاده همچنین گفت: دوم اینکه برجام هر چه بود دنیا را مدتی به خود مشغول کرد و از فرمانبرداری مطلق جهان از آمریکا را تا اینجا زیرسئوال برده است اگر تا قبل از برجام آمریکا هرجا می رفت و هرچه می گفت چشم بسته آن را می پذیرفتند اما حالا باعث شده دنیا تکان بخورد حتی احمق ترین دولت به فکر عمیق فرو رود که هرنوع تعهدی در برابر آمریکا به هیچ چیز بند نیست و عواقب روشنی ندارد.

,

وی با بیان اینکه ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی چهل سال است که در میدان های مختلف مبارزه با آمریکا وارد شده اظهار کرد: ایران اسلامی با مقاومت و شهادت جوانان غیور خود گام به گام آمریکای به اصطلاح بزرگ را فشرده، بطوریکه از هیبت و هیمنه قدرت پوشالی آن کاسته است و توانسته مظلومیت و حقانیت خود را به دنیا نشان داده و ترفندهای زشت دشمنان نادان را برباد داده و استخوان به ناحق رشد کرده آمریکا را در جلوی چشم جهانیان خرد کرده و برای ملت شجاع ایران اسلامی قدرتی به نام آمریکا دیگر معنا ندارد.

,

این تحلیلگر سیاسی افزود: از این به بعد این اسلام است که میدان دار دفاع از مظلومین عالم در برابر ظلم ظالمین می باشد و ملت های عالم می توانند از محبت و اخلاق و زندگی به سبک اسلام داشته باشند.

,

فرج زاده خاطرنشان کرد: در هر حال برجام هر چه بود یک درس عبرت و یک امیدواری فزاینده در دل مستضعفین عالم بوجود آورد مصداق درسی  را میتوان اعتماد نکردن به شیطان و شیطان صفتان دانست و عبرت اینکه ما از یک سوراخ دوبار نباید گزیده شویم و امیدواری اینکه آمریکا رسوا و مفتضح شد بوسیله مقاومت و قدرت خداوندی، ایران و ملل عالم می توانند روی پای خود بایستند و هیچ اعتنایی به آمر یکا و امثال آن نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه