اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی :

کشورهای اروپایی باید مهلت 60 روزه ایران را جدی بگیرند/ ملت ایران محکم پشت دولت ایستاده است

کشورهای اروپایی باید مهلت 60 روزه ایران را جدی بگیرند/ ملت ایران محکم پشت دولت ایستاده است
کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه کشورهای اروپایی باید مهلت 60 روزه ایران را جدی بگیرند، گفت: ملت ایران محکم پشت دولت برای اقدام متقابل در برابر ناعهدی ها آمریکایی ها ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد بیژنی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدامات ایران در قالب برجام و دادن مهلت 60 روزه به کشورهای اروپایی برای اجرای تعهداتشان اظهار کرد: هر چند که این اقدام می توانست زودتر از اینها انجام بگبرد، اما شایسته حمایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

استاد دانشگاه فرهنگیان هرمزگان تصریح کرد: دولت ایران در برابر بدعهدی های آمریکا باید خیلی زودتر اقدام متقابل را انجام می داد ولی در حال حاضر نیز این اقدام آنها قابل تقدیر و حمایت است.

,

بیژنی افزود: ما بر اساس توافق برجام حق داشتیم هنگامی که طرف مقابل بدعهدی کرد اقدام متقابل را انجام دهیم اما دولت ایران علی رغم نقض متعدد برجام یک سال صبر کرد .

,

وی با بیان اینکه کشورهای اروپایی باید مهلت 60 روزه ایران را جدی بگیرند، گفت: غربی ها باید بدانند که ما در مقابل برجام متعهد بودیم ولی آنها به تعهداتشان عمل نکرده اند و اکنون ملت ایران برای اقدام متقابل در برابر بدعهدی ها  پشت دولت خود ایستاده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه حضور در برجام و صبر یک ساله در برابر بد عهدی آمریکا تجربه ای پر هزینه بوده است، اظهار کرد: دولت ایران باید از صبر یک ساله که زمان های زیادی سوخته شده و بهای فراوانی داشته تجربه کسب کند که دیگر هرگز به دشمن خود اعتماد نکند.

,

بیژنی خاطر نشان کرد: دولت ایران به اندازه کافی حسن نیت خود را در برجام ثابت کرده و در حال حاضر در صورت عدم انجام تعهدات توسط اروپاییان در این مهلت به سرعت و قاطعیت اقدامات متقابل را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه