اخبار داغ

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان رشتخوار:

جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی در رشتخوار برگزار می‌شود

جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی در رشتخوار برگزار می‌شود
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان رشتخوار گفت: جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی از اول اردیبهشت امسال آغاز و تا اواخر خرداد ما در سطح شهرستان رشتخوار برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجید رضایی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان رشتخوار صبح امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: به مناسب دهه کرامت جشنواره کتاب خوانی رضوی همزمان با سراسر کشور  از ابتدای اردیبهشت ماه 98 در سطح شهرستان رشتخوار آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه این جشنواره تا اواخر خرداد ماه امسال در این شهرستان ادامه دارد، افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین جوانان، نوجوانان و بزرگسالان و همچنین آشنایی با سیره ائمه اطهار، ادامه خواهد داشت.

رضایی با دعوت از علاقمندان به شرکت در این جشنواره، گفت: علاقمندان جهت شرکت در جشنواره کتاب خوانی رضوی می‌توانند تا اواخر خرداد ماه با مراجعه به سایت یا مراجعه به کتاب خانه های عمومی شهر رشتخوار و جنگل نسبت به ثبت نام و شرکت دراین جشنواره اقدام کنند.
 

,
,
, ت , یا مراجعه به کتاب خانه های عمومی شهر رشتخوار و جنگل نسبت به ثبت نام و شرکت دراین جشنواره اقدام کنند.,
,

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان رشتخوار همچنین از قرار گرفتن کتابخانه ولی عصر(عج) شهرستان رشتخوار در بین 10 کتابخانه برتر کشور خبر داد و افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه ولی عصر(عج) شهرستان رشتخوار در سال 97 جز 10 کتاب خانه برتر کشور معرفی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه