اخبار داغ

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی اعلام کرد:

حضور ۵۰۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی

حضور ۵۰۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی
مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۵۰۳ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی در انتظار آزادی به سر می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حمزه علی خانی بروجنی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ۲۴ شهر در آذربایجان غربی در طول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هم اکنون ۵۰۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: از ابتدای تشکیل ستاد دیه در آذربایجان غربی پنج هزار و ۱۷۹ نفر زندانی غیرعمد با احترام به حقوق شکات آزاد شده اند.

,

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی، گفت: امیدواریم امسال نیز با کمک خیرین و با زمینه سازی برای گذشت شاکیان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان فراهم شود.

,

وی، تصریح کرد: زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط آزادی، از مشکلات بعدی در این زمینه جلوگیری شود.

,

همچنین مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت: سال گذشته ۳۷۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت ۳۳۲ میلیارد ریال از زندان ها آزاد شدند.

,

حجت الاسلام یوسف حسن پور با بیان اینکه ۷۳ میلیارد ریال توسط ستاد دیه برای آزادی این زندانیان پرداخت شده است، افزود: مابقی مبالغ محکومیت ها نیز با گذشت شاکیان و آورده خانواده ها تامین شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه