اخبار داغ

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

امکان توزیع همه کالاها به صورت سامانه‌ای در استان زنجان وجود ندارد

امکان توزیع همه کالاها به صورت سامانه‌ای در استان زنجان وجود ندارد
رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع کالا به صورت سامانه‌ای باید در سطح سیاست‌های کلان کشور امکانپذیر باشد گفت: امکان توزیع همه کالاها به صورت سامانه‌ای وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه برای توزیع کالاها کار سختی نبوده و اینکار به راحتی انجام می‌شود اظهار کرد: ولی نمیتوانیم هر کالاهایی که با تنش موقتی در بازار مواجه بوده برای توزیع آن سامانه راه اندازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در سنوات گذشته ما بحث توزیع سبد کالا را داشتیم همانطور سامانه توزیع سوخت بنزین و همچنین در مقایس کوچکتر هم در سطح استان دو مورد سامانه‌ای برای توزیع لاستیک وگوشت قرمز تهیه شده است.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه سامانه این فعالیت‌ها تهیه شده و کار خیلی سختی نیست افزود: ما تابع ستاد تنظیم بازار کشور هستیم و با توجه به اینکه تامین کالا به اندازه کافی در سطح کشور وجود داشته و موانع و مشکلاتی نیز وجود دارد.

,

وی افزود: کالا به اندازه نیاز کشور موجود است ما نمی‌توانیم با تنش یک کالا در یک مقطع توزیع آن را به صورت سهمیه‌ای انجام دهیم.

,

مسلمی عنوان کرد: امکانات سیستمی مهیا شده ولی برای اجرا باید در سطح سیاست‌های کلان کشور امکانپذیر باشد.

,

وی عنوان کرد: ما اگر در اسفند ماه برای توزیع مرغ گرم یک سیستمی ایجاد می‌کردیم الان باید همان را ادامه می‌دادیم ولی در حال حاضر هیچ مشکلی در توزیع مرغ در استان زنجان نداریم.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: باید با راهکارهای دیگری برای جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی از جمله توزیع گسترده کالای مورد نظر و تامین به موقع کالاها این اقدام را انجام داد تا تنش موقتی را برطرف کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه