اخبار داغ

رئیس فدراسیون فوتبال:

علی‌رغم مشکلات مالی عملکرد خوبی داشتیم/ سرمربی تیم ملی بازی‌های لیگ را رصد می‌کند

علی‌رغم مشکلات مالی عملکرد خوبی داشتیم/ سرمربی تیم ملی بازی‌های لیگ را رصد می‌کند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مورد سرمربی نیز تا فیفادی وقت داریم و باید این کار را سریع صورت دهیم تا لیگ ما را نیز بررسی کند و البته سرمربی مدنظر ما اکنون لیگ را رصد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی تاج ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی اظهار داشت: تیم ملی گمانه‌زنی زیادی دارد و همه نگران تیم ملی هستند و حق دارند نگران باشند و ما هم نگران هستیم. دنبال یک برنامه مدون هستم؛ بعد از رفتن کی روش دنبال یک مربی صاحب سبک و قوی بودیم که توسعه قبلی را ادامه دهد و حاشیه‌های تیم ملی را کم کنیم و این کار به سرعت روندش طی می‌شود و سعی می‌کنیم به فیفادی تعیین سرمربی نرسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه درخصوص تیم ملی به خاطر اهمیت بالایی که دارد گمانه‌زنی‌ها زیادی است، مردم نگران تیم ملی هستند و این حق طبیعی آنها است خود ما هم نگران این موضوع هستیم. خاطرنشان کرد: زمانی عنوان می‌شد همه پیراهن تیم ملی دارند و ما نداریم و نگران بودند؛ بعد فیفا اعلام کرد زیباترین پیراهن جام جهانی، پیراهن ما بود؛ در مورد سرمربی نیز تا فیفادی وقت داریم و باید این کار را سریع صورت دهیم تا لیگ ما را نیز بررسی کند و البته سرمربی مدنظر ما اکنون لیگ را رصد می‌کند. حضور هر سرمربی روال خاص خود را دارد.

,

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات بازی ذوب آهن و الزوراء عراق افزود: اعتقادم این است که اتفاق خوبی رخ نداد. جلسه‌ای در حضور وزیر داشتیم و بعد نیز جلسه‌ای کمیته انضباطی و اخلاق و نهادهای نظارتی داشتند؛ بدون شک همه مصاحبه‌ها و مباحث تماشاگران و مدیران را در دو هفته آخر پیگیری می‌کنم و ممکن است به صورت آنی اثر نداشته باشد، اما برخورد متناسب صورت می‌گیرد.

,

وی گفت: از آقای کرانچار تشکر کردیم و دوستانه مسئله را حل کردیم؛ ارزیابی کمیته فنی این است که نگاه جدیدی در تیم امید داشته باشیم. در جام جهانی و آسیا نسبت به اتفاقات قبل خوب بودیم. تیم امید برای ما مهم است و در تلاش هستیم راه حل بهتری پیدا کنیم؛ سرمربیان تیم امید پیشنهاد شده‌اند.

,

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: با پولی معادل قرارداد سه بازیکن باشگاه های قطر، فدراسیون فوتبال را اداره می کنیم با این حال هشت سال است آقای آسیا هستیم و رده سوم فوتسال دنیا و 16 کرسی بین المللی در ای اف سی را نیز در اختیار داریم و همه این ها با وجود مشکلات مالی موجود به دست آمده است. 

,

وی همچنین به اهمیت اخذ حق پخش مسابقات و تبلیغات دور زمین فوتبال اشاره و اضافه کرد: برای رفع مشکلات مالی موجود باید همه این حقوق شناخته شده را احصا کنیم. 

,

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر ظرفیتهای بالای فوتبال در خراسان رضوی گفت: حضور این تعداد نامزد در انتخابات ریاست هیات فوتبال این استان بسیار خوب است و هر فردی که انتخاب شد باید دیگر دوستان با او همراه شوند. 
انتهای پیام/ 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه