اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

بیانه شورای امنیت ملی به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت/سخنان ترامپ در تهدید ایران یک لاف سیاسی است

بیانه شورای امنیت ملی به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت/سخنان ترامپ در تهدید ایران یک لاف سیاسی است
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه بیانه شورای امنیت ملی به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت، گفتند: سخنان ترامپ در تهدید ایران یک لاف سیاسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه بیانه شورای امنیت ملی به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت، گفتند: سخنان ترامپ در تهدید ایران یک لاف سیاسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

ترامپ از همبستگی نیروهای مسلح ایران وحشت دارد

, ترامپ از همبستگی نیروهای مسلح ایران وحشت دارد,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با بیان اینکه بیانیه شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای عضو برجام، امری درست و زیبا بوده و به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: هر زمان که ما با شلی پیش رفته ایم آنها با قلدری آمده و هنگامی که ما با قدرت پیش رفتیم آنها سست شده اند.

,

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه سرمایه‌ای بالاتر از کشاورزی نداریم و همه‌چیزمان به زراعت بستگی دارد، گفت: هیچ‌گنجی بالاتر از کشاورزی نیست؛ کشاورزی نیاز زندگی و نفس کشیدن من و شماست.

,

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه زراعت گران‌بهاترین گوهر نایاب است، عنوان کرد: در سال رونق تولید باید به امر کشاورزی مبادرت بیشتری ورزیده شود و تولید گندم نباید در پیچ‌وخم ادارات معطل شود.

,

بیانه شورای امنیت ملی به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت

, بیانه شورای امنیت ملی به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت,

وی با بیان اینکه ترامپ از همبستگی نیروهای مسلح ایران وحشت دارد، تصریح کرد: اگر سپاه و اترش نبودند امروز انقلاب اسلامی ایران وجود نداشت و اتحاد آنها وحشت را در دل دشمنان این مرو بوم ایجاد کرده است.

,

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سپاه با وجود اینکه کار اصلی‌اش دفاع و حفظ اعتقادات است اما همواره در خدمت مردم بوده و منشأ خدمت است و این مجموعه شبانه‌روز در حال تلاش برای توسعه و خدمت‌رسانی به کشور هستند.

,

نعیم آبادی با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: یک سال ملت صبور کشورمان صبر کرد و باعث تغییر لحن ترامپ شد و ما از مجموعه دولت و حرکت خوبی که در پاسخ به ندای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری حمایت می کنیم.

,

مدیران باید پیشتاز جنگ اقتصادی باشند

, مدیران باید پیشتاز جنگ اقتصادی باشند,

حجت الاسلام والمسلمین میرزا، حسین معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب در خطبه های نماز جمعه امروز؛سلامت روح و روان عاری بودن از آفات عنوان کرد و گفت: با روزه گرفتن روح انسان از آفات و بیماری ها پاک می شود و امانت داری حقیقت جویی رشد مستمر نشانه سلامت روحی برای انسان است.

,

وی ماه رمضان را ماه قدیس شدن و اهل الهی شدن برای انسان دانست و گفت: در ماه رمضان نباید تمایلات دنیایی و مادی بر ما چیره شود؛ در این ماه مبارک باید قلب را از تمایلات شیطانی پاک کنیم.

,

خطیب جمعه میناب حضرت علی(ع) را مظهر اسما الهی برشمرد و گفت: رفتار و منش ما باید در جامعه علی گونه باشد.

,

امام جمعه میناب اضافه کرد: رسیدن به درجه کمالات انسانی درک کردن ماه مبارک رمضان و پاک کردن دل از بغض و کینه است.رمضان؛ ماه بالانس کردن روح و کارخانه آدم سازی است

,

معتمدی فر گفت: در ماه مبارک رمضان خمس و زکات بجای خود اما دستگیری نیازمندان و صله رحم و حلال خوری جای خود دارد، عبادتی که با مال حرام امیخته شود مثل ساختن بنا بر روی خاکستر است و فاقد ارزش دنیوی است و آدم حرام خور اجابت نمی شود.

,

 استقامت ملت ایران دشمنان انقلاب را به زانو در خواهند آورد

,  استقامت ملت ایران دشمنان انقلاب را به زانو در خواهند آورد,

معتندی فر اظهار کرد: روزه دار نیست کسی که عصیان رهبر کند، جامعه اسلامی بی رهبر رها نشده است، روزه زمینه پیوند امام و ولایت است.

,

وی تصریح کرد: از زیر کار در رفتن یکی از آفت های جدی جمهوری اسلامی است، روزه بگیری اما کار و خواسته مردم براورده نکنی و مردم در به در دنباد مسئول از زیر کار در رو بگیرند بی ارش است و روزه آن مسئول قبول نیست.

,

معتمدی فر با بیان اینکه دنیا تشنه محمد و آل محمد است، تبلیغ دین را یکی از وظیفه مهم حوزه های علمیه علی رغم سمپاشی های دشمن دانست و گفت: دنیای اسلام تا چه برسد به دنیای کفر پیامبر را نمی شناسند؛ چون دنیای اسلام نتوانسته پیامبرش را معرفی کند.

,

خطیب جمعه میناب گفت: مدیران باید پیشتاز جنگ اقتصادی باشند،چند صدایی در پیشبرد اهداف انقلاب نداشته باشند، به مستمندان و محرومان توجه کنند و به کمک اروپائیان امید نداشته باشند.

,

وی با اشاره به قطعنامه برجامی گفت: یکسال است مسئولین و مردم دندان روی جگر گذاشتند،اگر ترامپ به تعهداتش عمل نکند جمهوری اسلامی برجام را به آتش می کشد.

,

معتمدی فر تاکید کرد: ملت ایران با استقامت دشمنان انقلاب را به زانو در خواهند آورد و اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر از صحنه روزگار محو خواهد شد.

,

امام جمعه میناب روز هلال احمر را گرامیداشت و گفت: نیروی های هلال احمر و بسیج‌سازندگی با اعتماد هستند و بی تفاوت نیستند.

,

امام جمعه میناب با گرامیداشت هفته بسیچ سازندگی در کشور اظهار کرد: بسیج سازندگی چهره شاخص انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین است، بسیج سازندگی را بقیه الصیف و بقیه الشهدا می دانیم.

,

امام جمعه میناب گفت: در میناب ۲۵۰ گروه جهادی تشکیل یافته و قریب به ۵ هزار نفر با نیروهای متخصص و متعهد با کم کردن هزینه های اضافی با کیفیت و مجهادانه د میناب فعالیت می کنند.

,

سخنان ترامپ در تهدید ایران یک لاف سیاسی است

, سخنان ترامپ در تهدید ایران یک لاف سیاسی است,

حجت الاسلام غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بندگی و پربرکتی است که می طلبد لحظه به لحظه این ماه را درک نماییم.

,

غلامپور، با اشاره به مهم ترین مسئله امروز دنیای رسانه بین المللی، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مهم ترین موضوعی است که رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی آن را مطرح فرمودند و چه خوب نامی بر آن نهاده شد.

,

وی، در ادامه به سه ضلع مهم این بیانیه اشاره و تاکید کرد: مسئله عقلی، اعتقادی و علمی مهم ترین اضلاع این بیانیه هستند که عقل حکم می کند که انسان برایورییدن به موفقیت تلاش نماید و این مسیر نیز با شناخت و تئوریزه کردن و کاربرد عملی خواهد شد و در این بیانیه به این موضوع ها کاملا پرداخته شده است.

,

بزرگترین خروجی مذاکرات هسته ای  بدعهدی آمریکاست

, بزرگترین خروجی مذاکرات هسته ای  بدعهدی آمریکاست,

امام جمعه موقت پارسیان با بیان اینکه هر حرکتی برای در امان ماندن از ایستایی نیاز به مولفه هایی دارد، تصریح کرد: این انقلاب برای اینکه مسیر خود را با موفقیت طی کند باید در آن هدف را تعریف نماییم که زمینه سازی جهت ظهور حضرت مهدی (عج) مهم ترین هدف خواهد بود.

,

حجت الاسلام غلامپور افزود: شناسایی ابزار دیگر مولفه در امان ماندن از ایستایی انقلاب است که اشاره بیش از ۴۰ بار به کلمه جوان در بیانیه گام دوم، نشان از شناسایی ابزار است و مشخص شدن برنامه جهادی و انقلابی حرکت کردن همه مدیران و مسئولان و مردم می تواند معرف برنامه مشخص باشد.

,

خطیب موقت نماز جمعه پارسیان، سخنان ترامپ در تهدید ایران را یک لاف سیاسی دانست و تاکید کرد: حضور ناوچه های آمریکایی در خلیج فارس یک جنگ روانی است که ترامپ راه انداخته، در موضوع سخنان نامزدهای انتخاباتی آمریکا بیشتر این سخنان حول محور مسائل ایران است و خود آنها اذعان دارند که تنها کشوری که توانسته در مقابل آنها قد علم کند ایران است.

,

امام جمعه موقت پارسیان، بزرگترین خروجی مذاکرات هسته ای را بدعهدی آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: صبر نظام اسلامی زیاد است تا جایی که دشمن از مرز بی حیایی هم عبور می کند و تحریم ها را تشدید می نماید.

,

اروپایی ها هیچ وقت به تعهداتشان عمل نکردند

, اروپایی ها هیچ وقت به تعهداتشان عمل نکردند,

حجت السلام مهدی دُری، امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره بدعهدی های اروپایی ها در برجام اظهار کرد:اروپایی ها هیچ وقت به تعهداتشان عمل نکردند شصت روز که هیچ اگر یک سال یا دوسال دیگر هم فرصت بدهیم فایده ای ندارد و ملت ایران از تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور  در کم کردن تعهدات برجام حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اعلام می داریم که اگر دشمنان بخواهند بدعهدی کنند اجازه نخواهیم داد حقوق ملت پایمال شود.

,

امام جمعه رودان با تشکر از مسئولان در گران نکردن بنزین افزود: واقعا کشور ما تحمل گرانی دیگر را نداشت بواسطه گران شده دلار گرانی عجیبی بر ملت ما تحمیل شد برخی اجناس قریب به پنج برابر گرانتر شدند واقعا کشور ما تحمل گرانی دیگر را نداشت و اگر بنا بود بنزین هم گران شود شرایط بر مردم سخت تر می شد.

,

دُری ادامه داد:بعضی افراد اعتقاد دارند که اگربنزین گران شود جلوی قاچاق گرفته می شود و اشتغالزایی می شود ولی عوارض آن را درنظر بگیریم که چقدربه مردم فشار می آید اگر بنزین گران شود بهانه ای دست سودجویان می افتد که اجناس را گران کنند باید از راه های دیگر باید جلوی قاچاق گرفته شود.

,

وی افزود: برخی افراد دیگر بر این باورندکه چرا در کشورهای دیگر نرخ بنزین زیاد است و ما هم باید گران بفروشیم باید در نظر داشت که در کشورهای دیگر چه خدمات بهتری در قبال گرانی بنزین به مردمشان ارائه می شود و یا اینکه نفت را وارد می کنند و بنزین تولید می کنند در صورتیکه ما از نفت خودمان بنزین تولید می کینم.

,

امام جمعه رودان با اشاره به گرانی بی رویه برخی از  ضروریات مردم تصریح کرد: برخی از اجناس مانند ماکارونی و تن ماهی جزء  از ارزان ترن غذاها بحساب می آید اگر این اجناس هم گران شود واقعا به قشر ضعیف و کارگر فشار می آید که کل درآمدشان را باید برای یک وعده غذای ارزان قیمت بدهند.

,

خطیب جمعه رودان با اشاره به ۲۴ اردیبهشت سالگرد لغو امتیاز تنباکو به فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی در سال ۱۲۷۰ هجری شمسی اظهار کرد: مردم ما هرزمانی که با روحانیت و مراجع تقلید و بزرگان دین همراه بودند توانستند در مقابل دشمنان بایستند ولی اگر خدای نکره حامی مراجع و ولایت نباشیم ضربه محکمی خواهیم خورد و دشمن هم فهمیده که تا زمانیکه مردم ایران با علمای خودشان هستند نمی توانند با آنها مبارزه کنند.

,

دُری افزود: دشمنان می خواهند بین علمای دین و مردم دوری بیاندازند و براحتی درباره مراجع شایع پراکنی می کنندما باید دقت کنیم که ذهنیت مردم نباید نسبت به مراجع تضعیف شود.

,

وی با اشاره به ۱۳۶۷ حمله هماهنگ آمریکا و عراق به ترمینال نفتی خارک در سال۱۳۶۷ خاطرنشان کرد: در آن سال ما مستقیم با آمریکا وارد جنگ شدیم آن کسانیکه که نمی دانند آمریکا چه ضرباتی به کشور زده تاریخ را بخوانند.

,

آمریکایی ها آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد

, آمریکایی ها آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد,

حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی در خطبه های نماز جمعه امروز با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ؛گفت:انسان در سایه ارتباط با پروردگار متعال به تکامل میرسد و ماه رمضان بهترین فرصت برای رشد و تکامل و انس با ذات اقدس الهی است

,

حجت الاسلام بارانی حضرت خدیجه سلام الله علیها را بانویی نمونه ؛فداکار و مظلومه معرفی کرد و ضمن تشریح ابعاد مختلف ایثارگری حضرت در جهت حفظ و تقویت اسلام افزود:رنج هایی که این بانو در دوران همسری پیامبر به آن مبتلا شدند را سایر همسران پیامبر ندیدند؛در دوران اوج سختی ها و فشارها خصوصا در شعب ابی طالب خدیجه در کنار پیامبر و یاوری دلسوز و مقاوم برای نبی اکرم بودند.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به بحران آب شرب در سطح شهر و روستاهای منطقه و تشدید این بحران در ماه مبارک رمضان یاداور شد:با پیگیری مسئولین منطقه کارهایی انجام و قول هایی داده شده است اما بی آبی مردم در این گرمای هوا و ماه مبارک اصلا قابل قبول نیست.

,

بارانی  شبکه فرسوده انتقال آب؛ انشعابات غیرمجاز و عدم تدبیر و برنامه ریزی مناسب را سه عامل مهم ایجاد بحران کم آبی دانست و گفت:مسئولان مربوطه باید با قید فوریت و جدی به مساله ورود بکنند و این مشکل اساسی را برای همیشه رفع بکنند.

,

حجت الاسلام بارانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب مجموعه اداره برق در خدمات رسانی مناسب به مردم و تدبیر در رفع نواقص در قبل از فصل گرما اظهار کرد:همه دستگاهها موظفند در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم پیش بینی لازم را داشته باشند و نباید اجازه بدهیم بحرانی به وجود بیاید و بعد به فکر چاره باشیم.

,

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به مساله برجام و بیانیه شورای امنیت ملی ضمن بیان نکاتی در این رابطه گفت:رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که برجام هم یک تجربه دیگر برای ملت ایران خواهد بود و بدعهدی آمریکایی ها و نوچه های اروپایی شان بازهم به اثبات رسید لذا باید یک درس برای مسئولان ما باشد که دوبار از یک سوراخ گزیده نشوند.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی رفتار امریکایی ها را در راستای اعمال چهل ساله آنها علیه ملت ایران دانست و تاکید کرد:تهدید؛جنگ روانی ؛دلسرد کردن مردم و ایجاد دودستگی از ابزار مهم آنها در برابر ملت ایران است اما بابصیرت ملت در طول این چهل سال به معنای واقعی کلمه نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

,

حجت الاسلام بارانی افزود:در مساله برجام از اعتماد بی جای به دشمن باعث شد که ضربه بخوریم و البته به تجربه ثابت شده است که آمریکایی ها جز به تسلیم و برده بودن ملت ها راضی نمی شوند و برای این هدف به بهانه مختلف وارد میشوند و البته به لطف الهی ترامپ هم مثل باقی مقامات سابق آمریکایی آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد.

,

وی  ضمن تایید اقدام شایسته شورای امنیت ملی کشور در مقابل بدعهدی آمریکا و اروپا به موضع سخیف اروپایی ها در این رابطه اشاره کرد و گفت:اروپایی ها با وقاحت تمام در برابر خواسته به حق ملت ایران اعلام میکنند که زیر بار ضرب الاجل ایران نخواهند رفت و ایران همچنان باید به تعهدات برجامی خود پایبند باشد ؛که حقیقتا این مدل نگاه اوج تفکر استعماری آنها را در مواجهه با ملت ها نشان می دهد.

,

ملت ایران محکم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

, ملت ایران محکم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند,

امام جمعه توکهور-هشتبندی تصریح کرد:اروپایی ها در حالی که در برابر قلدری و عربده کشی ترامپ به یک اظهار تاسف بسنده میکنند اما در برابر مطالبه به حق ملت ایران گردن کلفتی میکنند و بعد یکصدا با آمریکایی ها شروع به تهدید ملت ایران می نمایند اما ما ملت ایران اعلام میکنیم که هم احمق های آمریکایی و هم خبیث های اروپایی و هم بی غیرت های کاسه لیس منطقه ای آنها بدانند که محال است ملت قهرمان ایران و رهبری انقلابی نظام در مقابل فشارهای اقتصادی اعمال شده در مقابل آمریکا زانو بزنند ؛قطعا کسی که زانو خواهد زد شما خواهید بود و درخواهید یافت که ملت ایران اهل صبر و مقاومت است.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی ضمن دعوت ملت ایران به وفاق و همدلی و وحدت گفتند:صدایی که از ملت ایران به دنیا مخابره میشود چیزی جز وحدت ملت و دولت نیست لذا جهانیان بدانند آحاد ملت ایران محکم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و آمریکائیها آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه