اخبار داغ

امامان جمعه کردستان عنوان کردند؛

بیانیه شورای عالی امنیت ملی باید زودتر اعلام می شد

بیانیه شورای عالی امنیت ملی باید زودتر اعلام می شد
نماز جمعه این هفته در استان کردستان با حضور پرشور نمازگزاران و راهپیمایی آنها بعد از نماز در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان قروه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کسب تقوا است اظهار داشت: ماه مبارک رمضان باید با احترام یاد شود چرا که ماه مبارک رمضان ماهی پر از خیر و برکت برای انسان است و بهشت به فرموده پیامبر اسلام هر ساله خود را برای ماه مبارک رمضان آراسته می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
 
,
 
,
وی افزود: با روئیت هلال ماه مبارک رمضان دربهای بهشت باز و دربهای جهنم به روی انسان بسته می شوند.
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان باید به یاد فقرا بود افزود: امسال متاسفانه با وجود گرانی ها و تحریم های به وجود آمده خیلی ها نمی توانند به راحتی امرار معاش کنند و بنابراین باید توجه ویژه‌ای به فقرا شود.
,
 
,
 
,
به گفته باباییان باید به یاد فقرا باشیم و با برگزاری یک افطاری ساده فقرا و نیازمندان را به میهمانی خود دعوت کنیم.
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت : ما بارها در سخنرانی های خود تکرار نموده ایم که اگر ما به آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند عمل کنیم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد اما متاسفانه سیاستمداران ما توجهی به این موضوع نداشتند. 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: امروز تمام جریان های فکری به این نتیجه رسیده اند که برجام مرده است و هیچ نوع بازدهی ای ندارد.
,
 
,
 
,
باباییان افزود: ما بر اساس اسلام بر تعهدات خود پایبند بودیم اما آیا آمریکا و اروپا هم به تعهدات خود پایبند بودند؟ 
,
 
,
 
,
به گفته وی آنها هیچکدام به تعهداتشان پایبند نبودند و رهبر انقلاب بارها تذکر دادند اما سیاستمداران ما توجهی به آن نداشتند.
,
 
,
 
,
وی افزود: این بیانیه دیر بیان شد اما لازم بود که بیان شود و هم اکنون این دشمن است که باید به دنبال ما باشد.
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه بیان داشت: این اقدام اقدام انقلابی و بر اساس اقتدار در برابر دیپلماسی التماس بود که اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.
,
 
,
 
,
وی افزود: امروز می بینیم که هر روز آمریکایی ها تحریم های جدیدتری را با وقاحت بیشتر علیه مردم ایران اسلامی صورت می دهند.
,
 
,
 
,
وی در خصوص احتمال حمله آمریکا به ایران گفت: مطمئن باشید به هزار درصد آمریکا و اروپا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
,
 
,
 
,
وی با بی اثر خواندن تهدیدات دشمن افزود: اگر به یاد داشته باشیم بچه های سپاه پاسداران 2 سال پیش آنچنان سربازان آمریکایی را به گریه انداختند که فراموش دشمن نخواهد شد.
,
 
,
 
,
باباییان خاطر نشان کرد: امروز دشمن از لحاظ اقتصادی و رسانه ای جنگ همه جانبه ای را به وجود آورده است که ما باید با تکیه بر توانمندی های داخلی در برابر این حرکت دشمن بایستیم.
,
 
,
 
,
وی افزود: اگر مدیران ما و دستگاه های اقتصادی و سیاسی ما درست عمل کنند دشمن نمی تواند به اهداف خود در تحریم های ظالمانه دست یابد.
,
 
,
 
,
باباییان تصریح کرد : دشمن برای آنکه بتواند با تحریم های ناکارآمد قلب مردم را بلرزاند در فضای مجازی سر و صدا می کند که این سر و صدا ها نشان دهنده کم اثر بودن آن است.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: ما اصلا نباید به اروپا و آمریکا دل ببندیم و ای کاش همین فرصت 60 روزه را هم برداریم.
,
 
,
 
,
**امام جمعه بیجار: بد عهدی ها آمریکا و کارشکنی اروپایی ها را محکوم می کنیم 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک ماه رمضان و دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه برکت و مغفرت بی حد الهی است و از آن جهت که از بین برنده گناهان است آن را رمضان نام نهادند.
,
 
,
 
,
وی ماه رمضان را فرصت خوبی برای عبادت و بندگی عنوان کرد و بیان داشت: ماه رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده و عید بزرگی در آن است و امام سجاد (ع) ۲۰۰ بار به آن سلام کرده است یعنی ماه رمضان زمان است و درک دارد.
,
 
,
 
,
امام جمعه بیجار به بیان سخنانی از امام راحل در خصوص مورد اعتماد نبودن آمریکا پرداخت و گفت: امام (ره) فرمود تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم و این سخنان رهبر فرزانه بر اساس تدبیر و تفکر بود.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارد و همواره می‌فرماید امام به حقیقت حکیمی فرزانه بود.
,
 
,
 
,
وی ضمن حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت : هرکس و ملت و دولتی که به آمریکا اعتماد کند ضربه می‌خورد که مصداق این سخن افرادی همانند قذافی، مبارک، صدام هستند که نوکران آمریکا بودند و توسط آمریکا هم خوار و ذلیل شدند و آنها را به کناری انداخت.
,
 
,
 
,
امام جمعه بیجار تاکید کرد: ملت ایران بدعهدی آمریکا و کارشکنی اروپایی ها را محکوم می نمایند. 
,
 
,
 
,
وی عنوان کرد: عمل به قرآن راه غلبه بر مستکبران است و به تعبیر مقام معظم رهبری باید با تکیه بر قرآن در برابر این مستکبران مقاوم باشیم.
,
 
,
 
,
خطیب جمعه بیجار بر اطعام فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
,
 
,
 
,
**امام جمعه موقت سقز: پشتیبان بیانیه شورای عالی امنیت ملی هستیم
,
 
,
 
,
ماموستا عبدالرحمن ابن الخیاط امام جمعه موقت شهرستان سقز در خطبه های نماز جمعه امروز ۲۰اردیبهشت۹۸ گفت: ماه رمضان ماه عبادت و دعا است، ماه رمضان ماه توبه و راز و نیاز با خداوند متعال است و مردم دست به دعا خواهند بود که جامعه مسلمین را در سایه رحمت الهی حفظ و راه حق را در پیش گیرند.
,
 
,
 
,
وی افزود: مسلمانان در حوادث طبیعی و غیر طبیعی هم باید شکر گزار نعمات و معجزات الهی باشند و در مقابل تمام آنها سجده شکر بجا بیاورند.
,
 
,
 
,
عبدالرحمن ابن الخیاط در ادامه با اشاره به اقدام اخیر شورای عالی امنیت در مورو برجام تشریح کرد: ما شهروندان سقزی امروز با راهپیمایی بعد از نماز جمعه اعلام می کنیم که پشیبان بیانیه شورای عالی امنیت هستیم و از آن حمایت خواهیم کرد.
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت شهرستان سقز افزود: کشورهای طرف برجام نشان دادند که پای تعهدات خود نبودند و قصد هم ندارند واکنشی نسبت به اقدامات خسمانه آمریکا نشان دهند و در این زمان شورای عالی امنیت مناسب ترین واکنش را در مقابل اقدامات طرف های بدعهد برجام انجام داد و ملت ایران هم باید یار و یاور مسئولین کشوری باشند.
,
 
,
 
,
وی در پایان خطبه های نماز جمعه افزود: امیدواریم بحث اقتصاد کشور هم توسط مسوولین مرتبط حل شده و گرانی های اخیر مدیریت شوند تا مردم نیز بیشتر از این در این ماه مبارک با سختی های کمر شکن دست پنجه نرم نکنند.
,
 
,
 
,
**کسی که روزه می گیرد از شرایط فقرا آگاه می شود
,
 
,
 
,
ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: گاهی در معابر عمومی دیده می شود برخی به شرایط ماه مبارک رمضان توجه نمی کنند که باید آنها امر به معروف و نهی از منکر شوند.
,
 
,
 
,
وی تاکید کرد: جامعه اسلامی باید به پیشواز این ماه پر برکت برود و کسانی هم که به هر دلیلی امکان روزه گرفتن ندارند مراعات کسانی که روزه گرفته اند را بکنند.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی با اشاره به اینکه روزه گرفتن و ماه رمضان یکی از ارکان دین مبین اسلام است، افزود: قرآن این کتاب آسمانی برای نجات انسان و نشان دادن راه خوشبخ
,
تی به او در این ماه مبارک نازل شده است.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه خداوند متعال در کتاب قرآن روزه را بر مسلمانان واجب دانسته است، یادآور شد: افرادی که دچار ناتوانی جسمی هستند و نمی توانند روزه بگیرند به همان میزان باید به فقرا و نیازمندان کمک کنند.
,
 
,
 
,
امام جمعه سنندج اظهار داشت: روزه بر زنان باردار، بیماران و کسانی که به سفر می روند واجب نیست اما باید در شرایطی که برای آنها ممکن است به جبران ماه رمضان روزه بگیرند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه باید خدا را شکرگذار باشیم که می توانیم از فرصت ماه مبارک رمضان بهره مند شویم، یادآور شد: به واسطه تشنگی و گرسنگی دل مسلمان روشن می شود و راه شیطان بسته می شود.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی با بیان اینکه کسی که روزه می گیرد از شرایط گرسنگان و فقرا آگاه می شود، گفت: روزه دار به واسطه روزه به معده خود استراحتی می دهد و از بیماری ها رها می شود.
,
 
,
 
,
وی اظهار داشت: روزه خالص و برای خداست و هم او به مسلمانان روزه دار وعده داده پاداش بزرگی در روز قیامت به آنها می دهد.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی همچنین ضمن یادآوری تلاش های امدادگران هلال احمر افزود: این مجموعه زحمت کش از اول انقلاب تاکنون در هرجا و موقعیتی که مشکلی رخ داده برای رفع آن و کمک به آسیب دیدگان حضور داشته اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه