اخبار داغ

مدیرکل بنیاد استان بوشهر:

باید از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم

باید از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم
مدیرکل بنیاد استان بوشهر گفت: شهدا برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی جان خویش را فدا کردند، باید از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم، امربه‌معروف و نهی از منکر موجب حفظ و حراست از اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر ظهر امروز در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر، گفت: امر به اجرای ارزش‌ها، رعایت موازین  و حسن خلق در خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اجرای برنامه‌های آموزشی برای جامعه هدف و دعوت از علما و فضلا در برنامه‌های بنیاد و شورای معاونان در همین راستا انجام‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیرکل بنیاد بوشهر تصریح کرد: شهدا برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی جان خویش را فدا کردند، باید از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم، امربه‌معروف و نهی از منکر موجب حفظ و حراست از اسلام است.

,

وی افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر طریق انبیا است، بهترین مردم کسی است که امربه‌معروف و نهی از منکر کند و اگر امربه‌معروف و نهی از منکر نکنید خدا بدان را بر شما مسلط می‌سازد این بیانات ارزشمند معصومین (ع) می‌رساند که ارزش و اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تا چه میزان است.

,

تشکری ادامه داد: ملت ما که در برابر دشمنان ایستاد و دنیا را به‌زانو درآورد ملتی باایمان و شجاع است امروز در عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر نیز باید تأثیرگذار ورود پیدا کرد چراکه دشمن همواره در حال دسیسه و ناتوی فرهنگی است.

,

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نقش نهادهایی چون بنیاد شهید نقش ارزنده‌ای است بنیادی مقدس که در راستای خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار ایجاد شد و امروز برای حفظ پیام شهدا که همانا حفظ ارزش‌های دینی است باید تلاش شود.

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه