اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک:

توزیع ۸۰ بسته سبد معیشت رمضان میان خانوارهای نیازمند جاسکی

توزیع ۸۰ بسته سبد معیشت رمضان میان خانوارهای نیازمند جاسکی
رئیس کمیته امداد جاسک گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، 80 سبد غذایی توسط کمیته امداد شهرستان جاسک بین نیازمندان مناطق محروم توزیع‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از توزیع سبد غذایی بین خانوارهای ایتام تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم خبر داد و گفت: کمیته امداد شهرستان جاسک با فرار رسیدن ماه مبارک رمضان، 80 سبد غذایی بین نیازمندان در مناطق محروم این شهرستان توزیع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

ابراهیمی با اشاره به ارزش سبدهای معیشت توزیع‌شده بسته حمایتی بین ایتام، نیازمندان و اقشار کم‌درآمد تحت حمایت در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ارزش هر سبد 240 هزار تومان که درمجموع 19میلیون و 2۰۰ هزار تومان که توسط خیران نیکوکار تأمین‌شده است.

,

وی هدف از توزیع سبد غذایی و کالا در بین مددجویان و نیازمندان را رفع مشکلات محرومان، اطعام ایتام، حفظ عزت‌نفس مددجویان و تلاش برای رفاه خانوار‌ها با مشارکت خیران و مردم نیکوکار بیان کرد و افزود: هر بسته معیشت شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات و آرد که بین نیازمندان مناطق محروم جاسک توزیع‌شده است.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک خاطر نشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان این نهاد آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران در جهت دستگیری از فقرا و خانوارهای بی‌بضاعت است که مردم نوع‌دوست می‌توانند با مشارکت در طرح‌های حمایتی، یاریگر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه