اخبار داغ

نماینده گنبدکاووس و داشلی برون؛

اقدام متقابل برجامی به معنای تعلیق تنها برخی از تعهدات هسته‌ای ایران در برجام است/ اروپایی ها، صبر هوشمندانه ایران را ضعف قلمداد کردند

اقدام متقابل برجامی به معنای تعلیق تنها برخی از تعهدات هسته‌ای ایران در برجام است/ اروپایی ها، صبر هوشمندانه ایران را ضعف قلمداد کردند
نماینده گنبدکاووس و داشلی برون گفت: نامه رییس جمهور و بیانیه شورای امنیت ملی به معنای تعلیق تنها برخی از تعهدات هسته‌ای ایران در برجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، قرجه طیار در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: نامه رییس جمهور و بیانیه شورای امنیت ملی به معنای تعلیق تنها برخی از تعهدات هسته‌ای ایران در برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی افزود: اقدام ایران به معنای خروج مرحله به مرحله از توافق هسته‌ای برجام نیست بلکه اقدامی در راستای حفظ برجام و در چهارچوب این توافق نامه است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه یک سال از خروج آمریکا از برجام می گذرد و طرف‌های اروپایی نتوانسته‌اند منافع ایران از توافق برجام را تامین کنند؛ به همین دلیل ایران اجرای تعهدات خود در این توافق را کاهش می‌دهد.

,
,

طیار ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام تاکنون صبوری هوشمندانه به خرج داده ولی برخی دولت ها این دیپلماسی صبر را به معنای ضعف قلمداد می کنند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به خروج یک جانبه آمریکا و عدم اجرای تعهدات قید شده در برجام توسط طرف های اروپایی؛ هیچ منطقی نمی پذیرد که فقط یک طرف، به توافق چندجانبه بین المللی پایبند باشد.

,

وی تاکید کرد: به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران در گام اول محدودیت های فروش مازاد اورانیوم غنی شده و آب سنگین را متوقف می‌کند و تاکید می کنیم که این حق طبیعی ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه