اخبار داغ

گزارشی از مراکز فعال قرآنی اردبیل؛

موسسه قرآنی نور مبین یکی از فعال ترین مراکز قرآنی استان اردبیل است/ فیلم

موسسه قرآنی نور مبین یکی از فعال ترین مراکز قرآنی استان اردبیل است/ فیلم
موسسه قرآنی نور مبین شهرستان اردبیل یکی از مراکز فعال قرآنی استان اردبیل است که توانسته با جذب بیش از 900 قرآن آموز در رده های سنی مختلف برادران و خواهران به آموزش قرآن کریم در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت، مفاهیم و طراحی با مزامین قرآنی بپردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروین قلی زداه مدیر واحدخواهران موسسه نور مبین شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: موسسه نور مبین در یک منطقه محروم با هدف پوشش دادن این منطقه از شهرستان اردبیل برای بهرمندی کودکان و نوجوانان این منطقه از نعمت برپایی کلاس های قرآنی و هنری دایر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

قلی زاده با اشاره به اینکه تاکنون موسسه نور مبین با سه شعبه مرکزی در داخل شهرستان اردبیل و با جذب بیش از 900 قران آموز خواهر و برادر در رده های سنی مختلف توانسته است کارنامه درخشانی را از خود بجای بگذارد، افزود: قرآن آموزان رده نونهال این موسسه در سنین 6 سال به تعداد 100 نفر است که در رشته های نقاشی با مزامین قرآنی، شعرهای قرآنی و حفظ جزء 30 به روش نمایشی و آوایی آموزش داده می شود.

,

مدیرواحد خواهران موسسه نور مبین شهرستان اردبیل بیان کرد: در این موسسه علاوه بر آموزش های قرآنی در رشته های روخوانی و روانخوانی، ترتیل، قرائت، حفظ در اجزای مختلف، کلاس های انمیشن، نگارگری و طراحی با مزامین قرآنی نیز اموزش داده می شود.

,

قلی زاده تصریح کرد: قرآن اموزان موسسه نور مبین شهرستان اردبیل پس از 10 سال آموزش استعداد یابی شده و علاوه بر معرفی و شرکت دادن در مسابقات قرآن کریم در سطوح مختلف استانی و کشوری از بین این قرآن آموزان مربیان قرآنی نیز تربیت و در همین موسسه بکارگیری می شوند.

,

وی گفت: تاکنون بسیاری از قرآن اموزان موسسه نور مبین توانسته اند در مسابقات کشوری و استانی رتبه های برتر مسابقات قرآنی را اذعان خود کنند.

,

 

,

گزارش: مهدی همتی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه