اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

وزش باد نسبتاً شدید در سواحل هرمزگان/ تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد

وزش باد نسبتاً شدید در سواحل هرمزگان/ تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به باد نسبتاً شدید در سواحل استان گفت: تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی امروز و فردا پدیده غالب استان وزش باد نسبتاً شدید است، گفت: با گذر امواج ناپایدار طی امروز و فردا، پدیده غالب در سواحل و جزایر وزش باد نسبتاً شدید گاه گرد و غبار پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به مواج بودن خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بویژه در ساعات بعد از ظهر اظهار کرد: توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

,

سی سی پور تصریح کرد: از سه شنبه تا پنج شنبه با کاهش سرعت باد شرایط دریا جهت ترددهای دریایی و انجام امور صیادی و دریانوردی مساعد پیش بینی می شود.

,

وی با بیان اینکه رگبار باران بهاره در هفته جاری دور از انتظار نیست، عنوان کرد: در ساعات بعد از ظهر هفته جاری افزایش و گذر ابر نیز بر روی آسمان استان پیش بینی می شود و وقوع رگبار بهاره باران در ارتفاعات و مناطق مستعد استان دور از انتظار نخواهد بود.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه برای فردا کاهش نسبی دما پیش بینی می شود، خاطر نشان کرد: از سه شنبه تا پایان هفته نوسانات دمایی بین یک تا دو درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه