اخبار داغ

جوانان موتور محرک پیشرفت کشور هستند

جوانان موتور محرک پیشرفت کشور هستند
فعال رسانه ای استان بوشهر گفت: جوانان در هر جامعه ای به عنوان فعال ترین و اثر گذار ترین افراد آن جامعه محسوب میشوند و به عنوان یک موتور محرک کشور را به پیشرفت و آبادانی خواهند برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان شجاعی مقدم فعال رسانه ای استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: جوانان همواره به عنوان قشری تأثیر گذار از صدر اسلام تا کنون در جامعه اسلامی حضور داشته‌اند و ائمه اطهار (ع) این گروه را به غنیمت شمردن فرصت و بهره بردن از این دوره زندگی سفارش نموده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی بیان کرد: جوانان در هر جامعه و کشوری،محور حرکت هستند ، اگر حرکت انقلابی و قیام سیاسی باشد، جوانان فعالان تر از دیگران و در راس کار گام بر میدارند و این را نیز در عرصه های دیگر هم همین طور بوده است.

,

, ,

شجاعی مقدم اظهار داشت:  کشوری پیشرفت می‌کند که جوانان آن در عرصه‌های داخلی و خارجی حضور فعال داشته و همواره بدنبال ریشه ‌کن کردن مشکلات جامعه خود باشند

,

وی افزود: در حقیقت این جوانان هستند که یک کشور را در جهت رشد و بالندگی صعود می‌دهند.

,

این فعال رسانه ای در خصوص ورود جوانان در عرصه های سیاسی بیان کرد: مسئولین باید در عرصه های سیاسی  به جوانان میدان دهند تا خود را ثابت کنند و در آینده روشن کشور تاثیر گذار باشند.

,

وی در خصوص حضور جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جوانان خوش آتیه استان و کشور باید فعالیت خود را در این عرصه به بالا ببرند و در انتخابات حضور پر رنگی داشته باشند.

,

شجاعی مقدم تاکید کرد: جوانان باید در عرصه های سیاسی حضور فعال و انقلابی داشته باشند

,

جوانان باید در عرصه های سیاسی  انقلابی عمل کنند و نگذارند افرادی سود جو آینده کشور و معیشت مردم را  اختلال ایجاد کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه