اخبار داغ

پرنده ای که زمین چمن فوتبالی در میاندوآب را به تعطیلی کشاند + تصاویر

پرنده ای که زمین چمن فوتبالی در میاندوآب را به تعطیلی کشاند + تصاویر
پرنده ای با بنای لانه خود در زمین چمن فوتبال دانشگاه آزاد میاندوآب، این زمین چمن را موقتا به تعطیلی کشانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، پرندگان معمولا بهترین مکان را بدون توجه به محیط اطرافشان برای لانه سازی انتخاب می کنند و معمولا بالای درختان محل انتخابی اکثر پرندگان برای لانه سازی است اما گاهی این آشیانه ها در مکان های بسیار عجیبی ساخته می شود که سبب خنده و برخی اوقات نارضایتی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

برخی از پرندگان هستند که با همه ظرافتی که در ساخت لانه هایشان به کار می گیرند،  هیچ وقت به مکانی که در حال خانه سازی در آن هستند دقت نمی کنند و مکان های عجیبی را برای لانه سازی بر می گزینند مانند پرنده پرستوی دریایی که لانه خود را روی نقطه پنالتی در زمین چمن فوتبال دانشگاه آزاد میاندوآب بنا کرده و این زمین چمن را موقتا به تعطیلی کشانده است.

,

در این زمینه رئیس دانشگاه آزاداسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه زمین چمن دانشگاه آزاد از سال گذشته با کمک خیرین شهرستانی تجهیز و آماده بهره برداری شده است، گفت: امسال نیز از حدود دو هفته پیش آماده سازی برای شروع فعالیت تیم های  ورزشی آغاز شده بود که با لانه گذاری یک پرنده پرستوی دریایی در این زمین روبرو شدیم.

,

, ,

رامین رستمی افزود: این پرنده با توجه به فصل زادآوری، دقیقا روی نقطه پنالتی لانه گزینی و تخم گذاری کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه به دنبال این موضوع با هم فکری اعضای مجموعه، تصمیم به تعطیلی موقت زمین چمن تا تبدیل تخم های این پرنده به جوجه گرفتیم، اظهار کرد:  با توجه به موضوع محیط زیست که در دانشگاه تاکید خاصی بر آن داریم، در این مدت، این پرنده را میهمان خود می دانیم.

,

گفتنی است هم اکنون محل لانه گذاری این پرنده که از نوع پرستوی دریایی است، با تکه چوبی نشانه گذاری شده تا به آن صدمه ای وارد نشود و تمرینات در این زمین چمن نیز از روزهای آینده بعد از تبدیل شدن تخم ها به جوجه آغاز خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه