اخبار داغ

انتخابات نمایندگان کارفرمایان در هیئت حل اختلاف شهرستان ملایر برگزار شد

انتخابات نمایندگان کارفرمایان در هیئت حل اختلاف شهرستان ملایر برگزار شد
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ملایر از انتخابات نمایندگان کارفرمایان در هیئت حل اختلاف ملایر و انتخاب 3 نماینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کارگر در گفت و گو با خبرنگار نافع، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به لزوم حضور سه نفر از نمایندگان کارفرمایان در هیئت حل اختلاف شهرستان، این انتخابات برگزار شد.
وی زمان برگزاری این انتخابات را هر دو سال عنوان کرد و افزود: انتخابات با حضور پرشور کارفرمایان سطح شهرستان ملایر و با نظارت نماینده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان و نماینده فرمانداری شهرستان ویژه ملایر در محل اداره کار ملایر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه
 اجتماعی ملایر به انتخاب 3 عضو اصلی و 3 عضو علی البدل در این انتخابات اشاره و بیان کرد: پس از برگزاری این انتخابات نهایتا آقایان مهرداد عظیمی، سعید شریفی و مصطفی عسگرطجری به عنوان اعضای اصلی واقایان غلامرضا پیرحیاتی، علی اصغر شریفی و شبیر زندبگله نیز به عنوان اعضای علی البدل برای مدت دو سال انتخاب شدند.
کارگر گفت: هیئت حل اختلاف شهرستان ملایر دارای 9 عضو شامل سه نفر نماینده دولت، سه نفر نماینده کارفرما و سه نفر نماینده کارگر می باشد که به اختلافات کارگری و کارفرمایی سه شهرستان ملایر، نهاوند و تویسرکان در مرحله تجدید نظر رسیدگی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه