اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

اعمال اشد مجازات قانونی برای گرانفروشان و محتکران کالا/ پرونده‌های گرانفروشی در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

اعمال اشد مجازات قانونی برای گرانفروشان و محتکران کالا/ پرونده‌های گرانفروشی در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه رسیدگی می‌شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر تشدید برخورد با متخلفان در ماه مبارک رمضان گفت: اشد مجازات قانونی برای گرانفروشان و محتکران اعمال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص نحوه برخورد با متخلفان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به اینکه در این ماه تقاضا برای خرید برخی از کالاها افزایش پیدا کرده در این راستا مراجع نظارتی نیز نظارتهای خود را افزایش دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی نیز با تشکیل گشت‌های مشترک سیار و با حضور در بازار در راستای کمک به امر نظارتها و در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از اجحاف در حق مردم گشت‌های مشترک را برگزار می‌کند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در صورت وجود پرونده‌ تخلف نسبت به صدور حکم در محل اقدام می‌شود ابراز کرد: بلافاصله نسبت به اجرای آن نیز اقدامات قانونی انجام می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام باید تشدید و مقابله با گرانفروشی هم انجام شود تعزیرات حکومتی ضمن اینکه به صورت فوق‌العاده به پرونده تخلفات رسیدگی می‌کند مجازات‌های قانونی را هم اعمال خواهد کرد.

,

ممیزی عنوان کرد: اشد مجازات قانونی نسبت به متخلفین این حوزه‌ها اعمال شده و پرونده‌هایی که در این حوزه و در این ماه تشکیل می‌شود در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

,

وی ابراز کرد: مجازات‌هایی که برای متخلفان در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده متفاوت با سایر ایام بوده و قطعا با متخلفان برخوردهای شدیدتری انجام می‌شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در خصوص مقابله با احتکار کالاهای اساسی عنوان کرد: بلافاصله بعد از تشکیل پرونده و احراز احتکار بودن کالا انجام شد اقدام قانونی در اسرع وقت انجام می‌شود.

,

وی بیان کرد: بلافاصله کالاهای احتکار شده با نظارت مامورین سازمان بازرسی در بین مصرف کننده‌ها توزیع شده و علاوه بر آن مجازات‌های قانونی نیز برای متخلفات اعمال می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه