اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس:

تئوری جنگ توسط آمریکا مضحک و خنده دار است/ کسانی که به مسئله جنگ دامن می زنند حتما منافعی دارند

تئوری جنگ توسط آمریکا مضحک و خنده دار است/ کسانی که به مسئله جنگ دامن می زنند حتما منافعی دارند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: : کسانی که به مسئله جنگ دامن می زنند حتما یا منافعی داشته یا اصول مدیریت را بلد نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره راه افتادن برخی شائبه‌ها درباره حنگ با آمریکا در کشور اظهار داشت: همیشه باید این را دانست که سیاست جمهوری اسلامی ایران هیچگاه جنگ طلبانه نبوده است، هر چند کشور ما همواره شرایط دفاع را دارد.
وی تاکید کرد: ما هیچ گاه سیاست جنگ و ایجاد ناامنی در منطقه را نداشته و نخواهیم داشت و از آن طرف هم باید این مسئله را دانست که توان آمریکا هم توان جنگ نیست.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت سرشار جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی، موشکی و موقعیت جغرافیایی اشاره کرد و گفت: با توجه به این مسائل و حساسیت تنگه هرمز و تسلط نیروهای مسلح ایران به آب های خلیج فارس و آب های آزاد دنیا، فکر جنگ برای آمریکا یک نابودی مطلق است.
وی افزود: در تیررس بودن اسرائیل مسئله مهم دیگری است که ایران اسلامی در مقام عمل با موشک های بالستیک ه با برد 12 هزار کیلومتر آن را به اثبات رسانده است و آمریکا به فکر جنگ با ایران نخواهد بود.
حجت اسلام آزادی خواه بیان کرد: اگر جنگی توسط جنگ طلبی همچون آمریکا رخ دهد و ایران ناچار به دفاع شود حتما طومار صهیونیست ها و اسرائیل را در هم پیچید شده و آمریکا هم از این فکر اشتباه پشیمان می شود.
وی گفت: با توجه به شرایط گفته شده اساسا تئوری جنگ توسط آمریکا مضحک و خنده دار است و آمریکا اصلا به جنگ با ایران تن در نمی‌دهد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری درباره جنگ و مذاکره بیان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند جنگ نخواهد شد و البته مذاکره هم نخواهیم کرد.
وی گفت: آمریکا منطق مذاکره نداشته و این تفکری که هنوز در کشور وجود دارد و شخص رئیس جمهور هم نیم نگاهی به آن دارد و این امر اشتنباه بزرگ استراتژیک است و نباید بیش از این وقت کشور را برای مذاکره هدر دهیم.
حجت الاسلام آزادی خواه تاکید کرد: ما باید به فکر توسعه عظمت و اقتدار خود بوده و کارهای کشور را با قدرت پیش ببریم.
وی با اشاره به برخی صحبت ها در داخل کشور در رابطه با جنگ با آمریکا بیان کرد: کسانی که به مسئله جنگ دامن زده حتما یا منافعی داشته و یا اصلا اصول مدیریت را بلد نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه