اخبار داغ

امام جمعه الوند:

جایگاهی در کشور برای القاکنندگان جنگ دروغین وجود ندارد/ مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی آرایش جنگی بگیرند

جایگاهی در کشور برای القاکنندگان جنگ دروغین وجود ندارد/ مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی آرایش جنگی بگیرند
امام جمعه الوند گفت: اگر امروز عده‌ای دارند به دروغ مسئله جنگ نظامی را مطرح می‌کنند نیز با این هدف است که می‌خواهند برای خودشان در بین مردم محبوبیت ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در گفت‌وگو با  شاخص، با بیان اینکه کشور به آرایش جنگی در زمینه‌ حل مشکلات اقتصادی دارد، اظهار کرد: باید در زمینه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را آماده کنیم و نیازمند یک برنامه‌ریزی جدی در برابر دشمنان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهکار کارآمد سال‌هاست که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است که اگر برنامه‌ریزی مناسب برای آن داشتیم و به این سیاست کلان عمل می‌شد، بدون شک امروز با مشکلات کنونی مواجه نبودی.

,

امام جمعه الوند با بیان اینکه باید در اقتصاد خود را برای هر عرصه‌ای آماده کنیم، ابراز کرد: کوتاهی‌ها و کم کاری‌هایی از سوی مسئولین در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت گرفت و به خوبی اجرا نشد.

,

مهدوی بیان کرد: اگر در همه زمینه‌ها در برابر دشمن آرایش جنگی داشته باشیم، هیچ وقت سیاستمداران و دیپلمات‌های ما با زبان نرم نباید با امریکا و غرب صحبت کنند و در برابرآن‌ها‌ کرنش نداشته باشند بلکه باید قاطعانه بایستند.

,

وی اضافه کرد: امروز می‌بینیم که نتیجه اعتماد به دشمن نیز افزایش تحریم‌ها شد و فرصت یکساله به اروپا هم هیچ نتیجه‌ای برای ملت و کشور نداشت و عملا اقدامی صورت نگرفت.

,

امام جمعه الوند با اشاره به القای ترس از سوی برخی در جامعه، گفت: اگر امروز عده‌ای دارند به دروغ مسئله جنگ نظامی را مطرح می‌کنند نیز با این هدف است که می‌خواهند برای خودشان در بین مردم محبوبیت ایجاد کنند.

,

درمورد مسئله نظامی قطعا اتفاقی نخواهد افتاد

, درمورد مسئله نظامی قطعا اتفاقی نخواهد افتاد,

مهدوی تصریح کرد: این گروه که تعداد محدودی هم هستند، جو را متشنج می‌کنند تا خود را احیاء کرده و محبوبیت خود را زیاد کنند اما باید بدانند که هیچ جایگاه اجتماعی ندارند و مردم ولایی و انقلابی ما همیشه آگاه هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: در مورد آرایش جنگ نظامی واضح است که اگر دشمنان می‌توانستند از نظر نظامی کاری انجام دهند بدون شک تاکنون اقدام کرده بودند و یک نمونه‌اش جنگ تحمیلی بود که شکست خوردند و با شرمندگی رفتند.

,

امام جمعه الوند با بیان اینکه درمورد مسئله نظامی قطعا اتفاقی نخواهد افتاد، افزود: اگر دشمنان و در راس آن امریکا هم بخواهد اقدامی کند بدون جز شکست چیز دیگری ندارند چراکه نیروهای نظامی ما در آماده باش کامل هستند.

,

مهدوی ابراز کرد: نمونه اخیر اقتدار و قدرت نظامی ایران در مسئله سوریه بود که داعش و گروه‌های تروریستی شکست خوردند و امریکا‌یی‌ها پا به فرار گذاشتند.

,

وی با تصریح بر اینکه مسئولین و مردم باید وحدت و هماهنگی داشته باشند، عنوان کرد: مسئولین باید برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی و کار جهادی داشته باشند.

,

امام جمعه الوند افزود: اگر مسئولین انگیزه خدمت و دلسوزی به مردم و روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند بدون شک مشکلات برچیده می‌شود چراکه عدم مدیریت و عدم برنامه ریزی درست موجب بروز گره‌های اقتصادی و ضربه به بدنه اقتصاد کشور شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه